Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- ماهیندرا یک شاسی بلند پرچمدار با نام آلتوراس جی4(ALTURAS G4) در لیست محصولات خود دارد که قیمت تریم پایه آن از 37600 دلار آغاز و با حضور آپشن تا 46 هزار دلار بالا می رود. در ادامه نگاهی به مشخصات این خودرو خواهیم داشت.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در طراحی آلتوراس جی4 تلاش شده تا یک نسخه هندی از پرادو و لندکروزرهای تویوتا ارائه شود! آنچه پیش روی مخاطب قرار گرفته در مجموع از نمونه های مشابه چینی قابل تحمل تر به نظر می رسد هرچند با تویوتا فاصله ای بسیار طولانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهیندرا آلتوراس جی4 از منظر ابعاد، برابر با 4850 میلیمتر در طول، 1960 میلیمتر در عرض و 1845 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2865 میلیمتر است.

ارتفاع از سطح زمین 244 میلیمتر و وزن خالص 2080 کیلوگرم محاسبه شده است. رینگ های آلومینیومی استاندارد نیز در اندازه 18 اینچی ارائه می شوند که برای این ساختمان مقداری کوچک به نظر می رسند.

ارتفاع مناسب از سطح زمین موجب می شود تا آلتوراس جی4 مناسب عبور از جاده های ناهموار و یک امکان برای علاقه مندان به آفرود باشد البته به شرط آنکه در بخش پیشرانه نیز قابل اعتماد باشد.

پیشرانه

در این قسمت از تپنده 2157 سی سی دیزل استفاده شده که برابر با 178 اسب بخار خروجی و 420 نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک توسعه یافته توسط مرسدس بنز هماهنگ شده است.

متوسط مصرف پیشرانه آلتوراس برابر با 12.03 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی محاسبه شده است.

ظرفیت باک 70 لیتر است.

سامانه تمام چرخ محرک با توجه به تریم در حالت فعال قرار دارد.

کابین و ایمنی

فضای کابین ماهیندرا آلتوراس جی4 یک محیط باکیفیت است که از پوشش چرم در هماهنگی با عناصر کرومی برای افزایش جذابیت های آن استفاده شده است. از امکانات این قسمت می توان به تنظیم الکتریکی صندلی راننده 8 مرحله با حافظه، تهویه صندلی ردیف جلو با 3 سرعت قابل انتخاب، استارت دکمه ای، نورپردازی داخلی، سیستم صوتی با 6 اسپیکر، پشتیبانی از اندروید اوتو و اپل کارپلی، دریچه سیستم تهویه برای ردیف 2 و 3، سانروف، نمایشگر 7 اینچی در قسمت امپر، نمایشگر لمسی 8 اینچی سیستم سرگرمی و... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز می توان به امکاناتی مانند: 9 کیسه ایمنی هوا، ورود بدون کلید، درب صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، نشانگر فشار باد لاستیک، سنسورهای پارک جلو و عقب، پاور ویندوز، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز پارک الکترونیک، پایداری الکترونیکی، کرو کنترل، ای بی اس و... اشاره کرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۸۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خودرو برای مسافرت عید/ اجاره روزانه پراید: ۴۰۰ هزار تومان!

به گزارش خبرآنلاین از روزگار خودرو، خرید خودرو حتی داخلی‌ها این روزها به حدی سخت شده است که بسیاری به سمت اجاره می‌روند و از این رو با نزدیک شدن به شب عید بسیاری از افراد سراغ اجاره خودرو برای مسافرت می‌روند.

اجاره خودرویی مثل پراید برای یک روز حدود ۴۰۰ هزار تومان، پژو پرشیا هم حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت روزانه اجاره داده می شود.

پول اجاره خودرویی نیز مثل پژو ۴۰۵ روزانه حدود ۴۰۰ هزار تومان می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884763

دیگر خبرها

  • دیپال جی318 ؛ شاسی بلند جدید چانگان در راه بازار (+تصاویر)
  • (عکس) رونالدو و جورجینا در لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ
  • خودرویی که سه چراغ در جلو داشت + فیلم
  • رونالدو و لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ (عکس)‏
  • عیب و ایرادهای خودرو‌ لوکس جنسیس
  • ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان بهداشت مازندران افزوده شد
  • خودروهای لوکس جنسیس چه تعداد ایراد و نقص دارند؟ /عکس
  • فولوین تی10 ؛ شاسی بلند جدید چری وارد بازار می شود (+تصاویر)
  • (تصاویر) هدست ۲۰۰میلیون تومانی به بازار آمد
  • اجاره خودرو برای مسافرت عید/ اجاره روزانه پراید: ۴۰۰ هزار تومان!