Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رصد تغییرات قیمت‌ها در بازار سکه امامی، از کاهش یک میلیون و ۲۹۱ هزار تومان حکایت دارد.

بازار سکه تابستان امسال را با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان آغاز کرد و در طول روزهای تیر و مرداد به دنبال انتشار اخبار خوش درباره مذاکرات در مسیر نزولی حرکت کرد و حتی وارد کانال ۱۲ میلیون تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایین‌ترین قیمت سکه در تابستان امسال در تاریخ ۲۹ مردادماه رقم خورد که هر قطعه سکه امامی ۱۲ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان بود.

پس از آن، به دنبال تغییر شرایط سیاسی و فضای برجام، بازار سکه در مسیر صعودی حرکت کرد، تا جایی که هر قطعه سکه امامی ۲۲ شهریورماه به قیمت ۱۴ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان رسید.

در روز پایانی شهریورماه اما هر قطعه سکه امامی ۱۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قیمت داشت. در حال حاضر سکه امانی در بازار ۱۴ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان قیمت دارد.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1678024

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا کاهش قیمت ها بازار تهران هزار تومان سکه امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین رکورد سکه امامی در شب عید

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بررسی وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و نفت) می تواند به تصمیم گیری سرمایه گذاران کمک شایانی کند. نبض بورس ضمن مرور روند روزانه و هفتگی قیمت ها، به بیان پیش بینی بازار‌ها در روز‌های آینده نیز خواهد پرداخت.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000ITq

دیگر خبرها

  • جدیدترین رکورد سکه امامی در شب عید
  • افزایش قیمت سکه در 28 اسفند
  • قیمت سکه امروز ۲۸ اسفند ماه به ۳۸ میلیون و۵۰۵ هزار تومان رسید
  • افزایش قیمت سکه در آخرین روز کاری سال
  • طلا سقوط کرد/ قیمت جدید طلا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • سکه رکورد شکست/ قیمت جدید را ببینید
  • افزایش ارزش سکه در بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اسفندماه / دلار کانال عوض ‌کرد
  • حراج سکه تمام سه میلیون زیر نرخ بازار تهران/ ۳۴۰ میلیارد تومان نقدینگی از کف بازار جمع شد
  • ادامه روند کاهشی قیمت سکه