Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@05:15:22 GMT

سنگال؛ حریف ده هزار میلیاردی تیم ملی ایران!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۹۰۵۲۳

سنگال؛ حریف ده هزار میلیاردی تیم ملی ایران!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ایران در دومین بازی تدارکاتی خودش در اردوی اتریش از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آدمیراواکر اتریش به مصاف سنگال می‌رود.
سنگالی‌ها که در ترکیب خودشان بازیکنان شاخص بسیاری چون سادیو مانه، ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی و ادریسا گی را دارند، در سایت ترانسفر مارکت به عنوان مرجع ارزش‌گذاری مالی تیم‌ها و بازیکنان فوتبال، حدود 307 میلیون یورو ارش‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سادیو مانه با 60 میلیون یورو به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن سنگال شناخته می‌شود و بعد از او، کالیدو کولیبالی با 35 و ادوارد مندی با 32 میلیون یورو در رده‌های بعدی قرار دارند.
اسماعیل سار، ابدو دیالو، موسی نیاخاته، پاپ گی و دیاته هم سایر بازیکنان گران‌قیمت سنگال به شمار می‌روند.
تیم ملی سنگال در حالی به عنوان هفدهمین تیم ملی گران‌قیمت دنیا و دومین تیم ملی قاره آفریقا با ارزشی نزدیک به ده هزار میلیارد شناخته می‌شود که در سایت ترانسفر مارکت، تیم ملی  ایران با ارزش تقریبی 72 میلیون یورو، در رده 55 این فهرست قرار دارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلیون یورو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری بودجه ۵۶ میلیاردی اروپا برای رسیدن به استانداردهای دفاعی ناتو

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس نتایج این تحقیق، بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا از جمله بلژیک، اسپانیا و ایتالیا که رکورددار بالاترین سطح بدهی و کسری بودجه در میان کشورهای اروپایی هستند، همچنین با بیشترین کمبود و مشکل در خصوص اختصاص بودجه دفاعی مورد نظر ناتو نیز مواجه هستند.

این تحقیق مشخص کرد که در میان کشورهای اروپایی، در سال ۲۰۲۳، آلمان با کسری ۱۴ میلیارد یورویی در صدر لیست کشورهای اروپایی است که در خصوص تامین بودجه دفاعی تعیین شده از سوی ناتو با مشکل مواجه است. کشورهای اسپانیا با ۱۱ میلیارد یورو کسری، ایتالیا با ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو کسری و بلژیک با ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو کسری به ترتیب در رتبه‌های بعدی کشورهایی قرار دارند که در سال ۲۰۲۳ با بیشترین کمبود در اختصاص بودجه مورد نظر ناتو در امور دفاعی خود مواجه بودند.

بر اساس نتایج این تحقیق، کشورهایی که سطح بدهی و نرخ بهره بالایی دارند، فرصت زیادی برای افزایش بدهی خود ندارند، بنابراین تنها راه واقعی آنها، کاهش هزینه‌ها در سایر زمینه‌هاست.

گفتنی است؛ به گفته چندین منبع خبری نزدیک به دولت آلمان ظاهرا مقامات این کشور تصمیم دارند سرمایه موجود در صندوق ویژه ۱۰۰ میلیارد یورویی خود برای هزینه‌های نظامی را کاهش دهند.

صندوق مذکور از سوی دولت آلمان در واکنش به جنگ روسیه و اوکراین برای تامین هزینه‌های نظامی این کشور از جمله خرید جت‌های جنگنده برای بازسازی ارتش تاسیس شده بود.

یک سخنگوی وزارت دفاع آلمان این گزارش را رد نکرده است و می‌گوید از قبل هم دولت قصد داشته بخشی از پول این صندوق را در راه‌های غیرنظامی هزینه کند.

گفته می‌شود وزارت دفاع آلمان تاکنون ۳۳ میلیارد یورو از سرمایه این صندوق را خرج کرده است و قرار است دو سوم از پول صندوق را نیز صرف تجهیزات نظامی کند.
آلمان در نظر دارد در سال ۲۰۲۴ به هدف ناتو برای اختصاص ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی برای هزینه‌های نظامی عمل کند. این درحالی است که یک منبع خبری نزدیک به دولت آلمان گفت که برلین به طور ضمنی از اجرای این هدف عقب نشینی کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • نرخ دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲؛ طلا و سکه گران شدند
  • سبز شدن صحرا در سنگال را ببینید / جایی که سال‌‌ها هیچ گیاهی نروییده بود (فیلم)
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲۷ اسفند
  • واکنش عضو کمیته استیناف به جریمه میلیاردی استقلال؛ جرایم انضباطی هم مثل کالا گران شده است
  • لیست گیاهان آپارتمانی گران قیمت و عجیب و غریبی که باید بشناسید!
  • کسری بودجه ۵۶ میلیاردی اروپا برای رسیدن به استاندارد‌های دفاعی ناتو
  • کسری بودجه ۵۶ میلیاردی اروپا برای رسیدن به استانداردهای دفاعی ناتو
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۲۶ اسفند
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲/ کدام خودرو امروز گران شد؟