Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران مادر شهید مدافع امنیت گفت: بنده می‌خواهم بدانم تنها پسر من و نان‌آور خانواده چه گناهی داشت که توسط عده‌ای اوباش و اغتشاشگر از ما گرفته شد، جواب این دل سوخته من و سه خواهرش و پدری که سال‌هاست از دنیا رفته را چه کسی می‌دهد.

به گزارش ایسنا ؛ شهید محمد جواد فرمانیان چهارشنبه شب همزمان با برافروخته شدن آتش فتنه اغتشاشگران در شهرستان ری مورد اصابت گلوله عوامل مزدور قرار گرفت و ساعاتی بعد بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فیروزآبادی شهرری به جمع شهدای مقابله با فتنه پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر بزرگوار این شهید در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: فرزند من بسیجی و از هیئتیان امام حسین (ع) بود که در شب حادثه از محل کار خود واقع در میدان شوش به طرف منزل در حال حرکت بود که در آشوب فتنه‌گران در میدان نماز شهر ری بی‌محابا مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و علیرغم تلاش پزشکان فرزند بنده به جمع شهدا پیوست.

گلستانی از مسئولان قضایی و امنیتی خواست تا با دستگیری عوامل ترور ناجوانمردانه فرزندش تقاص خون وی را بگیرند و خطاب به منافقان و دشمنان خارجی این ملت عنوان کرد: خون تنها فرزند پسر من فدای سر ولایت و رهبر معظم انقلاب باشد؛ دشمنان بدانند اگر جان ما را بگیرند، ما قوی‌تر می‌شویم و مطمئنا خون جوانان ما مانند خون شهدای کربلا جاوید و ماندگار خواهند ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در دیدار با مادر این عزیز و شهید والامقام ضمن عرض تبریک و تسلیت این حادثه غمبار ، اظهار کرد: عوامل فتنه، منافقان و دشمنان خارجی در طول این چهل و سه از عمر انقلاب اسلامی با اعمال ننگین و ترفندهای گوناگون خود عده‌ای از مردم و جوانان بی‌گناه را شهید کردند اما ذره‌ای از اعتقاد آنها به نظام اسلامی کم نشده و در فتنه اخیر نیز دیدیم مردم چگونه با حضور آگاهانه خود در شهرهای مختلف کشور جواب این افراد را دادند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: قطعا خون بی‌گناه این جوان والامقام مانند شهدای تاریخ اسلام دامن ایادی استکبار را خواهد گرفت، البته فتنه و فتنه‌گران هرگز ساکت نخواهند نشست و مردم و مسئولان باید برای مقابله با دشمنانی چنین بی‌رحم همیشه آماده و هشیار باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید مدافع امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست‌ تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

داشتن فرزند چندقلو اگر چه نعمتی بزرگ و زیباست ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات هم در چنین خانواده‌هایی چندقلو می‌شود و اگر یاری مسئولان نباشد قامت والدین دارای فرزند چند قلو زیر بار زندگی خمیده می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد