Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@03:04:15 GMT

رفع نقاط حادثه‌خیز فریدون‌شهر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۹۲۹۱۳

رفع نقاط حادثه‌خیز فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: احداث میدان پلیس و اصلاح هندسی میدان استقلال با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان براساس مصوبه شورای ترافیک، اجرا شده است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث میدان پلیس و اصلاح هندسی میدان استقلال به منظور تأمین ایمنی شهر و حفظ امنیت شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و بر اساس مصوبه شورای ترافیک اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در فریدون‌شهر چهار نقطه حادثه خیز وجود داشت، افزود: به منظور رفع یکی از نقاط حادثه‌خیر شهر که در ضلع شرقی و ورودی شهر قرار دارد، احداث میدان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: سال‌های قبل ۱۰ هزار متر مربع آزادسازی انجام شده است، اما در یک سال گذشته ۴۰۰۰ مترمربع آزادسازی انجام شده است و ضرورت دارد ۵۰۰ مترمربع دیگر نیز انجام شود.

باتوانی با بیان اینکه پس از اجرای کامل آزادسازی عملیات احداث میدان در ورودی شهر آغاز می‌شود، تصریح کرد: در سایر نقاط حادثه‌خیز شهر اصلاح هندسی، ایجاد دور برگردان در بلوار بسیج و نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی انجام شده و ایجاد کندرو ورودی به جایگاه CNG در حال انجام است.

وی گفت: به دنبال بارندگی‌های مردادماه ۱۴۰۱، سیلاب به تأسیسات زیربنایی و خدمات شهر، تأسیسات و تجهیزات شهری و معابر، سنگ‌شکن و معدن تولید شن و ماسه شهرداری و پارک معلم بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد و شهرداری برای رفع نگرانی‌های شهروندان در این زمینه مشغول فعالیت است.

کد خبر 608060

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار فریدونشهر فریدونشهر شهرهای ايران حوادث جاده ای ترافيک آزادسازي املاك شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق احداث میدان فریدون شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چند شهرک صنعتی در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمحسن البرزی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در این راستا در شهرستان باوی برنامه‌هایی در دستور کار است و اولین شهرستان در استان است که در راستای عملی کردن شعار سال از فروردین ماه اقدامات بسیار مهمی انجام داده است.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی رامین در شهر رامین و شهرک صنعتی دارویی در دستور کار است که در مراحل انعقاد تفاهم نامه هستند.

البرزی افزود: همچنین احداث شهر پوشاک در شهرستان در دستور کار است و در حال استعلام ملک موردنظر هستیم.

فرماندار باوی با اشاره به راه‌اندازی چندین شهرک صنعتی، گفت: راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی خود به خود باعث مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود. همچنین برای احداث فاز‌های ۷ و ۸ نیروگاه رامین، مکاتبات لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است که در صورت عملی شدن این فازها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز سازمان جهاد کشاورزی وام‌های اشتغالزایی ارائه می‌دهد و کشاورزان شهرستان باوی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

البرزی عنوان کرد: طرح زراعت چوب مورد تاکید و در دستور کار دولت است. در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام و بیش از ۲۰۰ هزار نهال کاشته شده است که می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه داشته باشد و به مردم اطلاع‌رسانی شده است که در طرح زراعت چوب حتما ورود کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود حداقل در یکی از شهرک‌های صنعتی شاهد اشتغالزایی بیش از هزار نفر به صورت مستقیم باشیم. با توجه به اینکه شهرستان باوی در مرکز استان واقع شده است، بسیاری از صنایعی که در شهرستان اهواز فضای کار ندارند، می‌توانند با اولویت اشتغالزایی نیروی بومی به باوی منتقل شوند.

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج