Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: حوادث در خطوط لوله گاز نورد استریم تصادفی نیستند، زیرا اطلاعات به اقدامات عمدی اشاره می‌کند

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، روز دوشنبه اعلام شد که یک توزیع کننده زمینی، افت فشار سریع گاز را در خط A خط لوله نورد استریم 2 ثبت کرده است. این حادثه در آب‌های دانمارک در نزدیکی جزیره بورنهولم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر روز، اپراتور همچنین گفت که افت فشار در هر دو رشته خط لوله نورد استریم 1 ثبت شده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا عمیقا نگران آسیب به خطوط لوله نورد استریم 1 و 2 است... نگرانی های ایمنی و زیست محیطی در اولویت قرار دارند. این حوادث تصادفی نیستند و همه ما را تحت تاثیر قرار می دهند.

وی افزود: تمام اطلاعات موجود نشان می‌دهد که این نشت‌ها نتیجه اقدامی عمدی است.

این دیپلمات افزود: اتحادیه اروپا از هرگونه تحقیق در مورد حوادث نورد استریم حمایت خواهد کرد و همچنین اقدامات بیشتری را برای بهبود امنیت انرژی خود انجام خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خط لوله نورد استریم 2 جوزپ بورل اتحادیه اروپا نورد استریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • بورل: اوکراین و اسرائیل مثل هم نیستند
  • آغاز فاز جدید معادلات امنیتی با عملیات «وعده صادق» /دوگانگی‌های زیر پوست جوزپ بورل/ملاحظات معادله جدید در منطقه
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی
  • بورل: باید از لبه پرتگاه فاصله بگیریم