Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@12:34:40 GMT

مأمورانی که مهسا امینی را گرفتند دوربین نداشتند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۱۶۰۶۳

مأمورانی که مهسا امینی را گرفتند دوربین نداشتند

آفتاب‌‌نیوز :

صالح نیکبخت، وکیل خانواده مهسا امینی، در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها گفته است که مأموران گشت ارشادی که از آغاز مهسا را دستگیر کردند، دارای دوربین نصب‌شده روی لباس‌هایشان بودند.

خبرگزاری مهر در ادامه گزارش خود نوشت: این در حالی است که یک منبع مطلع در پلیس ضمن رد این ادعا به این خبرگزاری گفت: مأموران گشت ارشادی که مرحومه مهسا امینی را به مقر پلیس امنیت واقع در خیابان وزرا منتقل کردند به دوربین البسه مجهز نبودند و قطعاً ادعای وکیل این خانواده صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که پیش‌تر سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا مامورانی که مهسا امینی را دستگیر کرده اند به دوربین البسه مجهز بودند یا خیر، گفته بود که این مأموران دوربین البسه نداشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهسا امینی گشت ارشاد مهسا امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف پنج تن چوب گردوی قاچاق و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

داوود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کشف پنج تن چوب گردو قاچاق و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان آوج خبر داد و اظهار کرد: مأموران بخش حصار ولیعصر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب گردو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن چوب گردو قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و توقیف یک دستگاه سواری سمند توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

عبدالمالکی ادامه داد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که بدون هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی از شناسایی و دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اقدام مجرمانه فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهر اقبالیه مطلع و بررسی موضوع را آغاز کردند.

جانشین انتظامی استان قزوین گفت: مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند متهم را حین فروش مواد مخدر در سطح شهر رؤیت کردند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از منزل او یک کیلو و ۴۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

کد خبر 745102

دیگر خبرها

  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین