Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@12:52:04 GMT

دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۱۶۴۸۳

دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران آزاد شدند

آفتاب‌‌نیوز :

در پی حوادث روز شنبه ۹ مهر ماه در اطراف دانشگاه تهران و تجمع حدود ۲۰۰ دانشجو در محوطه پردیس مرکزی این دانشگاه، روز گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران توسط یکی از مراجع مسئول در حوالی خیابان کریمخان زند دستگیر شدند.

با مراجعه خانواده‌های تعدادی از این دانشجویان به دانشگاه تهران در شامگاه شنبه و پیگیری مسئولان دانشگاه از مسئولان ذی ربط؛ مشخص شده که این دانشجویان توسط یک مرجع مسئول بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیگیری‌های دانشگاه تهران، یکی از مقامات این مرجع مسئول، زمینه حضور دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران در محل نگهداری این دانشجویان را فراهم کرده و پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مهر ماه دیدار رئیس دانشگاه با این دانشجویان انجام شده و پس از ساعتی گفتگو و با نظر مقام مرجع مسئول، این دانشجویان در اختیار مسئولان دانشگاه تهران قرار گرفتند.

این دانشجویان پس از آزادی، به مرکز حوزه ریاست دانشگاه تهران منتقل شده و ساعتی پیش تحویل خانواده‌های خود شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مدیران کل امور مدارس سمای رودهن با حضور فریده دوکانه‌ای‌فرد، رئیس و اعضای هیئت رئیسه، رسول اسکندری معاون امور مدارس سمای استان تهران، حجت‌الاسلام محمد نصیری، راهبر فرهنگی امور مدارس سما استان تهران، علیرضا سرمدی مدیر اداری مدارس سمای استان تهران، مدیران و کارکنان سمای واحد رودهن در سالن کنفرانس پروفسور حسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار و معصومه باغبان به‌عنوان مدیرکل امور مدارس سمای رودهن معرفی و از تلاش‌های کوروش حنیفی قدردانی شد.

معاون امور مدارس سمای استان تهران در این مراسم گفت: جابجایی در پست‌های اداری و مسئولیت‌های اجرایی موجب رشد و شکوفایی سازمان‌ها می‌شود و یک امر طبیعی است.

رسول اسکندری افزود: ما در کشور ۳ میلیون دانشجو داریم و از این تعداد یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند، اما در بخش دانش‌آموزی ۱۸ میلیون دانش‌آموز داریم که از این میزان ۱۵۰ هزار نفر در مدارس سما مشغول به تحصیلند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس سما علاوه بر رسالت آموزشی اگر خوب اداره شوند می‌توانند برای دانشگاه مفید باشند و توسعه مدارس سما توسعه دانشگاه را در پی دارد.

معاون امور مدارس سمای استان تهران افزود: مجموعه مدارس سما باید به نحوی اداره شوند که هنگام ثبت‌نام انتخاب اول خانواده‌ها باشند.

اسکندری با اشاره به رشد کمّی و کیفی مدارس و تعامل مثبت دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما در تمامی حوزه‌ها تأکید کرد: برقراری تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما از اهداف مهم دانشگاه است.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن ۲۵ عضو هیئت علمی تمام‌وقت رشته علوم تربیتی دارای ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای توسعه امور تربیتی دانش‌آموزان است.

به گزارش آنا، در این مراسم، کوروش حنیفی به‌عنوان رئیس اداره کارگزینی و رفاه کارکنان و ملیحه عبداللهی به‌عنوان رئیس اداره حقوق و دستمزد معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران