Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:24:23 GMT

اغتشاشات قم به خوبی مدیریت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۱۸۲۵۱

اغتشاشات قم به خوبی مدیریت شد

 احمد حاجی زاده عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن کرامت استانداری با بیان اینکه قم با تدبیر، پیشگیری و مدیریت، فتنه اخیر را به خوبی مدیریت کرد، گفت: این اغتشاشات با همراهی بسیجیان و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی به خوبی هدایت شد.

او افزود: این فتنه‌ها فقط چهره منافقان را رسوا می‌کند و ملت ایران را یک دست‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم ادامه داد: ایجاد این فتنه‌ها در دولت سیزدهم حاکی از ترس دشمنان داخلی و خارجی از موفقیت جمهوری اسلامی در برابر مشکلات و عبور از معضلات گذشته است.

حاجی زاده تصریح کرد: دولت سیزدهم طی یک سال گذشته فقط در استان قم به اندازه هشت سال دولت تدبیر و امید، خدمت و عملکرد داشته است.

او با انتقاد از مواضع برخی سلبریتی‌ها در حوادث اخیر یادآور شد: برخی از این افراد در این حوادث عملکرد نگران کننده‌ای داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه همراهی منافقین، تجزیه طلبان و دشمنان جایی برای تردید باقی نگذاشته است، گفت: برخی از افراد در این حوادث هنوز سکوت پیشه کرده اند و حاضر نیستند موضع خود را با دشمنان قسم خورده جدا کنند.

حاجی زاده با اشاره به کم‌کاری حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در معرفی آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر دفاع مقدس، تاکید کرد: متاسفانه دغدغه و نگرانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در بین افراد و نهاد‌های متولی بسیار فروکش کرده و نسبت به این مسائل غفلت می‌شود.

او ادمه داد: وقتی دشمنان انقلاب برای به انحراف کشیدن نسل جوان شب از روز نمی‌شناسند، مدیران و دستگاه‌های متولی هم باید شبانه روز نسبت به مسائل فرهنگی و دینی حساس شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قم اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌مهدی مهرور‌ بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: بمنظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم نمودن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی ‌به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی ( آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ ای تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک های اولیه، برف پاک کن، بهمراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

گفتنی است تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌ها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی‌، کنترل دما, رطوبت و تهویه در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و همچنین خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوه‌ها و برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی به عمل آید.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • ویژگی‌های افراد پر انرژی
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • حاجی بادام؛ میراث شیرین یزدی‌ها
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • آیا مهمان خوبی برای «زمین» هستیم؟
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس