Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی فوتسال کشورمان با پیروزی برابر لبنان به کار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا پایان داد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال ایران یکشنبه‌شب در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر لبنان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو بردارد.

شاگردان شمسایی پیش از این توانسته بودند اندونزی و چین تایپه را نیز شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ایران با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C این رقابت‌ها به دور بعدی صعود کرده و باید در روز سه‌شنبه برابر ویتنام قرار بگیرد.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم اندونزی با هدایت محمد هاشم‌زاده توانست چین تایپه را از پیش رو بردارد و با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. این تیم در این مرحله به مصاف ژاپن می‌رود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان

تیم ملی فوتسال ایران نتوانست قدرت خود را به رخ بحرین بکشد، اما بر این تیم غلبه کرد تا به جمع هشت تیم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 17:30 امروز (شنبه - به وقت ایران) در چارچوب دور دوم از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن هوامارک بانکوک مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد که که این بازی با پیروزی 5 بر 3 ایران همراه بود.

در شرایطی که ملی‌پوشان ایران حملاتی را روی دروازه حریف به وجود می‌آوردند، میرزا عبدالاله النعیمی برخلاف جریان بازی در دقیقه 12 برای بحرین گلزنی کرد. ثانیه‌هایی از این گل نگذشته بود که علیرضا رفیعی‌پور گل تساوی را برای تیم کشورمان به ثمر رساند. این پایان کار در نیمه نخست نبود و صالح احمد سنجر، در دقیقه 19 برای بحرین گلزنی کرد تا ایران با شکست راهی رختکن شود.

سرمربی تیم ملی بحرین: باید از بازی با ایران لذت ببریم

ایران در نیمه دوم برای جبران مافات وارد زمین شد و در دقیقه 22 با گلزنی مهدی کریمی، بازی مجدداً مساوی شد. در دقیقه 29 نوبت به سعید احمد عباسی رسید که دروازه بحرین را باز کند و ایران برای اولین بار در این مسابقه از حریف خود پیش افتاد. با این حال علی العریبی روی یک ضد حمله، در دقیقه 30 موفق به گشودن دروازه ایران شد.

بهروز عظیمی بازیکن جوان تیم ملی که به‌عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، گل چهارم ایران را در دقیقه 33 به ثمر رساند تا شاگردان وحید شمسایی فاصله‌ای با پیروزی نداشته باشند. در دقیقه 39 و زمانی که دروازه‌بان بحرین نیز برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود، سعید احمد عباسی توانست گل پنجم ایران را بزند تا برد تیم ملی کشورمان قاطع‌تر شود.

واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن به احتمال تقابل با ایران

بحرین تیم رده هفتادوهشتم رده‌بندی تیم‌های ملی جهان محسوب می‌شود که کار را برای تیم ملی ایران واقعاً سخت کرد و زنگ خطر را برای کادر فنی تیم کشورمان به صدا درآورد.

تیم ملی ایران دومین برد خود را در جام ملت‌های آسیا 2024 به دست آورد و با شش امتیاز، به صدر جدول گروه D بازگردد. صعود شاگردان وحید شمسایی به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی شده و ایران در روز سوم اردیبهشت، برای قطعی کردن صدرنشینی به مصاف کویت می‌رود. تیم‌های ملی کویت و افغانستان نیز با چهار و یک امتیاز، در رتبه‌های دوم و سوم جدول گروه D جای گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • جام ملت های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان
  • توقف افغانستان در گام دوم: فرمول صعود پیچیده شد
  • ایران به دنبال نهایی کردن صعود/ ژاپن به دنبال فرار از ناکامی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود تایلند و جبران مافات عربستان
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان