Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی ترابی در بازی روز گذشته پرسپولیس و تراکتور یک پنالتی حساس را از دست داد تا اولین شکست قرمزها در لیگ بیست و دوم رقم بخورد. ترابی که در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده این فرصت را داشت تا با گل کردن پنالتی هم طلسم ناکامی‌های خودش را بشکند و هم پرسپولیس را از یک شکست خانگی نجات دهد اما سد محکم محمدرضا اخباری مانع از این اتفاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی هم انتقادات زیادی نسبت به پنالتی زدن ترابی مطرح شد و اغلب پرسپولیسی‌ها معتقد بودند باید مثل دیدارهای گذشته لوکادیا پشت ضربه پنالتی می‌ایستاد.

ستاره پرسپولیس با بازگشت کارلوس کی‌روش امید زیادی به حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارد و در بازی با اروگوئه هم به عنوان به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد و عملکرد خوبی هم داشت. با این حال ترابی در این فصل از لیگ برتر نتوانسته فروغ همیشگی را داشته باشد و در 7 هفته ابتدایی فقط یک پاس گل داده است.

258 258

کد خبر 1679667

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در ۵ اردیبهشت هیمنه آمریکا زیر شن‌های طبس دفن شد.  


صحرای طبس راوی واقعه‌ای  است که بیش از ۴۰ سال است که سند جنایت استکبار جهانی شده است.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی