Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت آبی‌پوشان نظرات خود درباره عملکرد این فصل تیم فوتبال استقلال تهران را بیان کرد.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در حاشیه دربی جوانان اظهار داشت: به بازی‌های پایه علاقمند هستم و فرزندم در همین رده بازی می‌‌کند. دربی خوبی برگزار شد. استقلال در نیمه اول نمایش خوبی ارائه داد و در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها نقاط ضعف و قوت استقلال را شناسایی کرده بودند.

وی در ادامه گفت: احساس می‌کنم تقسیم نیرو و توان در استقلال خوب نبود. به نظر می‌رسید در نیمه اول تمام انرژی آبی‌ها خرج شد و پرسپولیس هم آنالیز خوبی داشت. در کل استقلال از موقعیت‌ها استفاده نکرد اما سرخ‌پوشان از فرصت‌ها بهره بردند و برنده شدند.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال درباره فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: درگیر کلاس A آسیا بودم. چند پیشنهاد از لیگ دو داشتم که هنوز در حال بررسی هستم. عدم ارائه فرصت به مربیان جوان؟ به نظرم باید این مساله باید در سطح مدیریتی بررسی شود. مدیران باید به مربیان بها دهند و به افرادی که با علم روز دنیا آشنا هستند اعتماد کنند اما متاسفانه می‌بینیم که به مربیان قدیمی چندین بار فرصت داده می‌شود. باید این چرخه به پایان برسد. حداقل اگر مربی درجه یکی در فوتبال داریم کنار او از مربیان جوان استفاده کنیم تا مانند بازیکن‌سازی، مربی‌سازی هم داشته باشیم.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد اوضاع استقلال اینگونه توضیح داد: وضعیت استقلال بد نیست. امیدوارم تعطیلات به طور کلی به استقلال ضربه نزند. تعطیلات به سود برخی تیم‌ها است و به ضرر برخی تیم‌ها. امیدوارم سودش به سود استقلال باشد. وضعیت خط دفاعی؟ بازیکنان خوبی در این منطقه وجود دارند و می‌تواند به استقلال کمک کنند. بازیکنان خارجی؟ می‌شد به طور کلی یارگیری بهتری داشته باشد اما همین حالا هم اوضاع بد نیست.

وی افزود: ساپینتو مربی خوبی است و به تازگی توانسته ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند. امیدوارم در ادامه اوضاع به سود او پیش برود. بازیکنان باید سال گذشته را فراموش کنند. شاید سال‌های سال چنین اتفاقی نیفتد که استقلال با آن شرایط و رکوردها جام را بالای سر ببرد.

شکوری در پایان گفت: انتظارات همیشه از تیم قهرمان بالا است اما باید منطقی فکر کنیم. استقلال شرایط بدی ندارد و رفته رفته بهتر هم خواهد شد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر هادی شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!

به گزارش همشهری‌آنلاین، جنجال‌های بازی گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر تا مدتی ادامه داشت و درنهایت به شکل بسیار جالبی به سود فدراسیون فوتبال تمام شد! موعود بنیادی‌فر، داور پرحاشیه فوتبال ایران در این مسابقه از اعلام یک خطای پنالتی آشکار روی امید عالیشاه چشم ‌پوشید. کاپیتان پرسپولیس هم در پایان بازی خطاب به این داور گفت: «اگر با من مشکلی داری، مستقیم بیا به‌خودم بگو.» البته که اظهارات عالیشاه غیرحرفه‌ای است و طبیعتا بازیکن در هیچ شرایطی حق ندارد علیه کادر داوری حرف بزند. با این حال، نوع مواجهه فدراسیون با این موضوع عالی بود. آنها ابتدا عالیشاه را تا اطلاع ثانوی محروم کردند و سپس مطابق انتظار پیش از بازی با ملوان محرومیت را برداشتند و در عوض ضمن درنظرگرفتن یک جلسه محرومیت تعلیقی، او را ۲۰۰‌میلیون تومان جریمه کردند.

آنچه در این فقره اتفاق افتاد، به‌طور چکیده این بود که موعود بنیادی‌فر یک اشتباه بزرگ انجام داد که از بخت بلندش تأثیری در نتیجه نهایی بازی نداشت، اما همین اشتباه ۲۰۰‌میلیون تومان برای فدراسیون درآمدزایی کرد! با این اوصاف آیا بهتر نیست در این شرایط بد اقتصادی، داوران لیگ برتر بیشتر دچار اشتباه شوند تا فدراسیون پول بیشتری به جیب بزند!؟ به هر حال، اگر داور کارش را درست و کم‌نقص انجام بدهد احتمال اینکه مربیان و بازیکنان علیه او موضع بگیرند کمتر است، اما وقتی چنین اشتباهات بزرگی از او سر بزند، قابل انتظار است که اعضای تیم زیان‌کننده در مصاحبه‌های بعد از بازی علیه داور موضع بگیرند و موقعیت جریمه نقدی برای فدراسیون فراهم شود!

ابتدای مطلب هم گفتیم و باز تأکید می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی اظهارنظر بازیکنان و مربیان علیه داوران را تأیید نمی‌کنیم، اما نباید اینطور هم باشد که این خطاها به منبع درآمد فدراسیون تبدیل شود. کاش به همان اندازه که در جریمه‌کردن بازیکنان و مربیان اهتمام دارید، دنبال ارتقای سطح داوری فوتبال ایران هم باشید؛ جایی که همین آقای موعود بنیادی‌فر تنها نماینده داوری ایران در جام‌ملت‌های آسیا بود و بعد از دور گروهی به وطن برگشت. از سوی دیگر اختصاص یافتن این قسم جرایم به تجهیز ورزشگاه‌های بیشتر به سیستم کمک‌داور ویدئویی هم می‌تواند گام مؤثری برای بهبود فضا باشد. اینطور نیست؟

کد خبر 844199 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: از صفر شروع کردیم و تاریخ‌ساز شدیم
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
  • کلهر: صددرصد قهرمان این فصل استقلال یا پرسپولیس است/ ملوان مردانه برای جبران گل جنگید