Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:24:14 GMT

چه خبر از قیمت میوه‌های پاییزی ؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۲۴۵۴۰

چه خبر از قیمت میوه‌های پاییزی ؟

تنوع میوه‌های پاییزی دست کمی از تابستان ندارد و حتی برخی از آن‌ها طرفداران بیشتری به دلیل عطر، طعم و خواص منحصر به فرد دارند. همین ویژگی‌ها موجب شده هر ساله از همان ابتدای فصل، میوه‌های پاییزی در سبد خرید خانوار جای بگیرند اما، به گفته فعلان بازار میوه وتره بار، امسال به دلیل گرانی سهم این میوه‌ها از سبد خانوارها کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین نرخنامه اتحادیه میوه و تره بار تهران، قیمت عمده هر کیلوگرم انار ۱۵ تا ۴۰ هزا رتومان، هر کیلوگرم انگور بی‌دانه زرد ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان، هر کیلوگرم انگور بی‌دانه قرمز ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان، هر کیلوگرم انگور مهره ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، هر کیلوگرم سیب لبنانی زرد ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، هر کیلوگرم سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، هر کیلوگرم لیمو شیرین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، هر کیلوگرم نارنگی انشو ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان و هر کیلوگرم نارنگی تخم ژاپنی ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت عمده هر کیلوگرم آلو شابلون ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، شلیل شمس ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان و هلو هسته جدا ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان است.

به این ترتیب به طور متوسط قیمت عمده هر کیلوگرم میوه پاییزی دست کم ۱۵ هزار تومان است. گفتنی است؛ قیمت‌های عنوان شده قیمت عرضه عمده میوه ها بوده و مراکز عرضه و خرده فروش‌های سطح شهر مجاز هستند تا ۳۵ درصد سود به این قیمت‌ها اضافه کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت انواع میوه و تره بار/ سبزی‌پاک کرده چند؟

۲۲۰ ۴۶

کد خبر 1679984

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: میوه و تره بار رییس اتحادیه میوه و سبزی ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۲۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746286

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار