Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، به طرح صلح ارائه شده توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، که از اوکراین خواسته بود به روسیه امتیازاتی بدهد، واکنش نشان داد.

زلنسکی در یک نظرسنجی توییتری از دنبال کنندگانش پرسید ایلان ماسک کدام را بیشتر دوست دارد: "از اوکراین حمایت می کند" یا "از روسیه حمایت می کند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل روز دوشنبه، ماسک به روسیه پیشنهاد داد که همه پرسی جدید تحت نظارت سازمان ملل در قلمرو تازه تصاحب شده برگزار کند، در حالی که اوکراین رسماً از ادعای خود در مورد کریمه چشم پوشی کند، تامین آب شبه جزیره را تضمین کرده و خود را کشوری بی طرف اعلام کند.

ماسک گفت: "به احتمال بسیار زیاد در نهایت نتیجه همین خواهد بود." "فقط افرادی قبل از آن می میرند."

گزارش شده است که ماسک این طرح را در یک نظرسنجی قرار داد ؛در ابتدا حدود 60 درصد از پاسخ دهندگان موافق او بودند، سپس رأی مخالف او شد. ماسک این تغییر سریع در نتایج را به "بزرگترین حمله روباتی که تا به حال دیده ام" توصیف کرد.

در میان انتقاد مقامات طرفدار اوکراین در کیف، ایلان ماسک محکم ایستاد و استدلال کرد که مزیت جمعیتی روسیه پیروزی اش را تضمین می کند .چون زلنسکی به هدف اعلام شده خود برای بازپس گیری کریمه ادامه داد ؛ مسکو نیز در پاسخ به آن اعلام جنگ کرد.

شایان ذکر است که ماسک قبلاً از زلنسکی حمایت کرده بود و در روزهای اولیه درگیری به اوکراین امکان دسترسی به اینترنت از طریق ماهواره استار لینک را داده بود. با این حال، او در برابر فشار «برخی دولت‌ها» برای مسدود کردن سایت‌های خبری روسی از این سرویس مقاومت کرد و نزد همکارانش اعتراف کرد که معتقد است شبکه RT «نکات خوبی» را بیان کرده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زلنسکی روسیه ایلان ماسک ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۲۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، ایلان ماسک قصد دارد برای پست گذاشتن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس و کنترل مشکل بات‌ها، از کاربران جدید هزینه‌ی کمی دریافت کند.

ماسک در پاسخ به یک کاربر ایکس که در مورد تغییرات این پلتفرم نوشته بود، گفت که دریافت هزینه‌ای اندک از حساب‌های جدید «تنها راه» برای جلوگیری از «هجوم بات‌ها» است.

به نقل از زومیت، ماسک با اشاره به ابزارهایی مانند CAPTCHA گفت: «هوش مصنوعی فعلی می‌تواند به‌راحتی از مانع «آیا شما یک ربات هستید؟» عبور کنند.» او افزود: «حساب‌های جدید پس از گذشت سه ماه از ایجاد حساب، می‌توانند بدون پرداخت هزینه، پست منتشر کنند.»

درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی در مورد زمان اعمال این سیاست و میزان هزینه‌هایی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

ایکس در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) شروع به دریافت یک دلار در سال از کاربران جدید تأییدنشده در نیوزیلند و فیلیپین کرد. کاربرانی که در این مناطق هزینه پرداخت نمی‌کنند می‌توانند پست‌ها را بخوانند اما نمی‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند. آن‌ها برای ارسال محتوا، لایک کردن، پست کردن دوباره‌ی محتوا، نظر دادن، بوکمارک و نقل‌قول پست‌ها، باید هزینه‌ای پرداخت می‌کردند. ماسک ممکن است هزینه‌ای مشابه را برای سایر مناطق اعمال کند.

ایکس مدتی پیش اعلام کرد پاکسازی حساب‌های اسپم را آغاز کرده است و با طرح جدید دریافت هزینه قصد دارد مشکل بات‌ها را بهتر حل کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895816

دیگر خبرها

  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • تحولات اوکراین|خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسرائیل
  • بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • زلنسکی: موشکی برای ایستادگی در مقابل حملات روسیه نداریم
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند