Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@05:52:03 GMT

واریزدومین نوبت وام ضروری بازنشستگان کشوری

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۲۶۲۹۸

واریزدومین نوبت وام ضروری بازنشستگان کشوری

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، دومین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مربوط به ثبت نام کنندگان اردیبهشت ۱۴۰۱ امروز (دوشنبه) به حساب ۳۱هزار و ۸۱۴ نفر از بازنشستگان مشمول واریز شد.

 با هماهنگی بانک عامل، دومین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی از اعتبار سال ۱۴۰۱ برای ۳۱هزار و ۸۱۴نفر از مشمولان امروز (دوشنبه) به حساب این عزیزان واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تسهیلات با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازنشستگان وام ضروری بازنشستگان کشوری وام ضروری وام بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۲۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد

از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ برای سهامدارانی مستقیم و غیر مستقیم واریز می‌شود.

به گزارش سایت طلا، سود سهام عدالتی که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در خصوص آن اعلام کرد: پرداخت سود سهامداران عدالت مشمولان از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند آغاز شد و به مدت ۴۸ ساعت واریز سود برای تمام مشمولان به طول می‌انجامد.

همچنین سپرده سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

در ادامه اعلام شد: دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد. افراد توجه داشته باشند میزان سود بر اساس سبد پرتفوی افراد متفاوت است.

دیگر خبرها

  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • مالیات صنایع مستقر در مازندران به حساب درآمد مالیاتی استان واریز شود 
  • واریز حقوق اسفند بازنشستگان لشگری
  • سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز الگوی موفق کشوری شد
  • بازدید معاون تولیدی سازمان بازرسی از صندوق بازنشستگی کشوری
  • فوری؛ بازنشستگان حساب خود را چک کنند+ جزییات واریزی جدید به حساب بازنشستگان
  • برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران