Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@10:22:13 GMT

جنگ طارمی با آزمون مورد توجه نشریه اروپایی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۲۸۲۳۷

جنگ طارمی با آزمون مورد توجه نشریه اروپایی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال بایرلورکوزن امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در لیگ قهرمانان اروپا میهمان پورتو است.

این بازی حساسیت زیادی برای فوتبالدوستان ایرانی دارد، چون به نوعی دربی ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آید. بایرلورکوزن سردار آزمون را در اختیار دارد و در مقابل پورتو مهدی طارمی را در ترکیب خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل طارمی با آزمون زوج خط حمله تیم ملی کشورمان سوژه نشریه «اوجوگو» پرتغال شد. این رسانه پرتغالی در صفحه اول چاپ امروز به تقابل پرداخت.

رسانه پرتغالی نوشت: مهدی طارمی در بازی امشب مقابل بایرلورکوزنی بازی می‌کند که در ترکیبش سردار آزمون بازیکن ایرانی را در اختیار دارد. تقابل دو بازیکن ایرانی که در تیم ملی کنارهم بازی می‌کنند جالب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بایرلورکوزن پورتو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۲۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه یک روزنامه همشهری در شبکه خبری N۱۲ اسرائیل + عکس | ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند

به گزارش همشهری‌آنلاین، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، تمسخر اقدام ضدایرانی اخیر این رژیم در اصفهان را در رسانه های ایران مورد توجه قرار داد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به واکنش «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره عملکرد ضعیف این رژیم در قبال ایران و نیز توصیف آن به «بازی‌های کودکانه» نوشت:

در ایران اسرائیل و بن گویر را مسخره می کنند: «نه مثل بشقاب پرنده ها، مثل اسباب بازی های بچه ها»

همچنین وزیر امور خارجه ایران حمله اسرائیل به ایران را تحقیر کرد و گفت که این حمله با استفاده از آنچه به نظر می رسد «مثل اسباب بازی هایی که بچه های ما با آن بازی می کنند» انجام شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: پس از حمله (ریزپردازنده‌ها به اصفهان)، پیام توئیتری بن گویر درباره این موضوع، تیتر صفحه نخست روزنامه های ایران شد و ایرانی ها واکنش اسرائیل را به تمسخر گرفتند.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، اقدام ناکام این رژیم در اصفهان را «مسخره» و «ضعیف» توصیف کرده بود.

این موضع گیری بن گویر جدای از قبول مسئولیت ناخواسته این اقدام ناکام از سوی رژیم صهیونیستی، اختلافات داخلی شدید در کابینه این رژیم را به وضوح نشان داده و نشانگر شکست اقدام صهیونیست ها علیه ایران حتی در سطح رسانه های داخلی رژیم اشغالگر است.

«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پس از توئیت بن گویر گفت: هیچ وقت تا الان یک وزیر در کابینه امنیتی چنین لطمه سنگینی به امنیت کشور، وجهه و جایگاه آن نزده بود. بن‌گویر با یک توئیت یک کلمه‌ای نابخشودنی توانست اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مضحکه و شرمنده کند.

کد خبر 845740 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • صفحه یک روزنامه همشهری در شبکه خبری N۱۲ اسرائیل + عکس | ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
  • از تحول عقب‌نشینی نمی‌کنیم
  • مهدی طارمی شاهزاده شد!(عکس)
  • توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها