Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@11:51:36 GMT

ممنوع‌التصویری الهام چرخنده صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۲۸۲۹۰

ممنوع‌التصویری الهام چرخنده صحت دارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

«ماجرا از این قرار است که الهام چرخنده ۲۴ روز قبل مهمان تلویزیون بود تا در برنامه «نشان ارادت» ویژه اربعین شرکت کند. علاوه بر او نام مهدی فقیه، کاظم احمدزاده، عمار تفتی، اکبر رحمتی به عنوان دیگر مهمانان این برنامه اعلام شده بود. عدم پخش برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ ادعایی که هر چند هنوز تلویزیون به آن پاسخی نداده، اما بعید به نظر می‌رسد که صداوسیما چنین تصمیمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در طول هفته‌های اخیر برنامه تمامی این چهره‌ها که ویژه اربعین بود از شبکه دو سیما پخش شدند و خبری از پخش گفتگوی الهام چرخنده در برنامه نشان ارادت نشد. این موضوع باعث شده تا برخی ادعا کنند صداوسیما الهام چرخنده را ممنوع‌التصویر کرده است.

در این میان برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند. برخی رسانه‌ها هم این احتمال را مطرح کرده‌اند که مشکل فنی باعث شده تا برنامه الهام چرخنده در موعد مقرر به پخش نرسد.»

فرادید

منبع: آفتاب

کلیدواژه: الهام چرخنده ممنوع التصویر الهام چرخنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۲۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان ورزش ایران در تلویزیون مشخص می‌شود

مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» با معرفی بهترین ورزشکار ایرانی سال ۱۴۰۲، با اجرای پیمان یوسفی برنامه نوروزی شبکه ورزش شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» به تهیه‌کنندگی پویا خسروی با هدف معرفی برگزیدگان ورزشی سال در بخش‌های مختلف، از شنبه 26 اسفند ماه  1402 روی آنتن شبکه ورزش رفته و ویژه‌برنامه نوروزی آن نیز از چهارشنبه 1 فروردین‌ماه هر روز ساعت 16 با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن این شبکه می‌رود.

«قهرمان ایران» که برای سومین سال در ایام نوروز پخش می‌شود؛ در عنوان‌های «آقای ورزشی ایران»، «بانوی ورزش ایران»، «قهرمان فردا»، «برترین سرمربی»، «برترین تیم ملی»، «برترین صحنه ورزشی»، «برترین گل سال»،«برترین‌های پارالمپیک» نامزدهای مختلف را معرفی کرده و با رای‌گیری مردمی، برگزیدگان هربخش در مراسم اختتامیه که اواخر فروردین‌ماه برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون + جزئیات

مخاطبان برای شرکت در رای‌گیری می‌توانند در پیام‌رسان روبیکا و سایت تلوبیون رأی خود را ثبت‌کنند و یا با ارسال کد نامزد مورد نظر خود در سامانه پیامکی 300003 در این نظرسنجی شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه های افطار رادیو و تلویزیون اترک
  • آبروریزی در تلویزیون؛ هدیه فیک و دست دوم به ادگار داویدز
  • قهرمان ورزش ایران در تلویزیون مشخص می‌شود
  • ده راهبرد مدیریتی برای سال ۱۴۰۳ که از طبیعت باید آموخت
  • بازگشت مردان آهنین بعد از هفت سال به تلویزیون +فیلم
  • اگر آمریکا تیک‌تاک را ممنوع کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • سال خوب قاب جادو
  • قطار تحول رادیو در ایام نوروز با "گپ شب" به تقاطع مجازی رسانه ها می رسد!
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • قرآن خواندن بازیگر افغانی در برنامه نوروزی تلویزیون