Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:18:41 GMT

کشف ۸ میلیارد ریال از اموال مسروقه بانک ملی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۲۸۶۰۹

کشف ۸ میلیارد ریال از اموال مسروقه بانک ملی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن رحیمی در جمع خبرنگاران و در بازدید از طرح دستگیری مجرمین حرفه‌ای و باندی، با گرامیداشت هفته فرا جا با اشاره به چهارمین مرحله طرح کاشف گفت: چهار مرحله اجرای طرح کاشف توسط پلیس آگاهی به مرحله اجرا در آمده است که در مجموع ۳۱۲ نفر از سارقین اعم از سارقین منازل و خودرو تا قاتلان و مجرمین جرایم مسلحانه و مجرمان آدم ربایی و متجاوزین به عنف دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس انتظامی تهران گفت: این افراد در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند. به عنوان مثال ۱۸ باند سارقان منزل بودند و ۱۳ باند هم از سارقین خودرو و لوازم خودرو بودند.

سردار رحیمی با بیان اینکه سارقان به سرقت ۱۷۱۵ مورد اعتراف کردند؛ گفت: ۸ میلیارد ریال از اموال سرقتی بانک ملی هم کشف شد. این افراد با فروش برخی از اجناس مسروقه یک ویلا در شمال می‌خرند اما الحمدالله این افراد دستگیر شدند و بالغ بر ۸ میلیارد تومان از اموال مسروقه آنان توقیف شد.

وی با اشاره به مشارکت پلیس اقتصادی در این طرح گفت: در این طرح بالغ بر سه و نیم میلیارد اقلام کالای قاچاق اعم از کالاهای قاچاق لوازم خودرو، لوازم جانبی خودرو کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در مبارزه با جرایم اقتصادی سه مرحله را اجرایی کرده‌ایم؛ گفت: در این سه مرحله در مجموع چهل نفر دستگیر شدند که بیشتر در زمینه سوداگری ارزی فعالیت داشتند. ۱۷ نفر از متهمان دلالان ارزی دستگیر شدند. ۱۱ نفر از افراد که از کارت ملی افراد مستضعف سواستفاده می‌کردند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که می‌خواهند امنیت شهر را به چالش بکشند به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ان شالله از روز سیزدهم مهرماه، با شعار پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هفته فراجا آغاز خواهد شد. امیدواریم بیشتر از گذشته نسبت به انجام وظایف خود تلاش کنیم و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

کد خبر 5602399 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ سرقت شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی گردشگری عزت الله ضرغامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عضو شورای شهر تهران وضعیت هوای تهران سالمندی مهسا امینی سرویس مدارس قوه قضاییه یوسف نوری وزارت میراث فرهنگی دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۲۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که با دستبرد به هشت منزل در شهر اصفهان ۱۵۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، رد پای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی سارق دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی بخش قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

سردار علینقیان‌پور تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به هشت فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرد و ارزش اموال سرقتی توسط این فرد ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل و همسایگان مورد اعتماد خود را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع کنند.

کد خبر 746688

دیگر خبرها

  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد