Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سی و هشتمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده از امروز در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار گرفت.

با تجدیدنظر صورت گرفته در نحوه ثبت‌نام طرح‌های فروش، گروه صنعتی ایران‌خودرو سی و هشتمین طرح فروش فوق‌العاده سه ماهه و پیش فروش یک ساله را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات خود به اجرا می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در طرح فروش فوق العاده، چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با روش قرعه کشی و موعد تحویل سه ماهه عرضه شده است.
در این طرح امکان ثبت نام متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بدون محدویت وجود دارد. در طرح پیش فروش حداکثر ۱۲ ماهه نیز پنج محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده است؛ در این طرح متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده امکان ثبت نام دارند.

ثبت نام از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه آغاز و تا پایان روز جمعه ۱۵ این ماه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت نام با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و به صورت برخط برگزار خواهد شد؛ متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

چنانچه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیش از ظرفیت فروش باشد، تخصیص خودرو از طریق قرعه کشی صورت خواهد گرفت و در غیر این صورت مادرانی که شرایطشان به تایید سازمان‌های ذیربط برسد، قادر به واریز وجه خودرو خواهند بود.

همچنین متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده نیز می‌توانند با ضوابط اعلامی در سایت، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران خودرو فروش ایران خودرو فروش فوق العاده خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۲۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول

نسبت به خریدوفروش‌های پنجشنبه هفته قبل، امروز شنبه ۲۶ اسفند شاهد رشد قیمت ۲۰۷ در بازار آزاد هستیم و در طرف مقابل دنا پلاس شش‌دنده با افت قیمت روانه بازار شده است.

به گزارش مشرق، دپژو ۲۰۷ دنده‌ای فرمان‌برقی امروز شنبه ۲۶ اسفند در بازار آزاد خودرو به طور متوسط ۷۸۰ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌شود و از این حیث شاهد رشد ۲۵ میلیونی نسبت به پنجشنبه هفته گذشته هستیم.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما ۹۸۰ میلیون تومان قیمت خورده و این یکی ۲۰ میلیون گران شده است. در طرف مقابل دنا پلاس شش‌دنده به‌همین اندازه ارزان و ۸۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

تارا اتوماتیک تیپ V۴ به‌عنوان گرانقیمترین سواری داخلی، بدون تغییر قیمت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را که یکی از ارزان‌ترین سواری‌های ایران‌خودرو به‌حساب می‌آید ۵۹۰ میلیون تومان می‌فروشند. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

پنجشنبه

امروز

سورن پلاس دوگانه‌سوز

۷۲۵ میلیون تومان

۷۲۵ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی

۶۷۵ میلیون تومان

۶۷۵ میلیون تومان

دنا پلاس

۷۶۵ میلیون تومان

۷۶۵ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌

۹۰۰ میلیون تومان

۸۸۰ میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

۹۶۰ میلیون تومان

۹۶۰ میلیون تومان

پارس سال XU۷p

۶۵۵

۶۵۵ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای فرمان برقی

۷۵۵ میلیون تومان

۷۸۰ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای

۹۶۰ میلیون تومان

۹۸۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف فلزی

۵۸۵ میلیون تومان

۵۸۵ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱

۸۰۰ میلیون تومان

۸۰۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲

۹۴۵ میلیون تومان

۹۴۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۴

یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما

۶۳۵ میلیون تومان

۶۳۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

۵۹۰ میلیون تومان

۵۹۰ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • آغاز فراخوان ایران خودرو برای متقاضیان پارس
  • قیمت بازاری تولیدات ایران‌خودرو +جدول
  • خطری که متقاضیان پژو پارس را تهدید می‌کند
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند + جدول
  • فراخوان تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی نوبت زمستان ( طرح عادی و جوانی جمعیت)
  • فراخوان تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی نوبت زمستان ( طرح عادی و جوانی جمعیت)
  • شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ (فروردین ۱۴۰۳)+ جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲