Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:08:51 GMT

عامل زیر گرفتن نیروهای یگان ویژه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۳۱۸۹۷

عامل زیر گرفتن نیروهای یگان ویژه دستگیر شد

سردار احمد نورعلی فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: فردی که ساکن یکی از استان‌های غربی کشور بوده است در روزهای گذشته در تهران با یک دستگاه خودروی میتسوبیشی به مأموران یگان ویژه حمله کرد.

وی گفت: این فرد با خودروی ذکر شده در دو الی سه روز گذشته در بلوار کشاورز تهران هفت مأمور یگان ویژه را زیر گرفته و آنها را به شدت مجروح کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نورعلی تصریح کرد: در بررسی پرونده این فرد و خانواده وی مشخص شد که پدر، مادر و خواهر این فرد عضو گروهک تروریستی کومله بوده اند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ بیان کرد: این فرد روز گذشته در میدان تجریش در حالی دستگیر شد که سلاح سرد با خود حمل می‌کرده است.

کد خبر 5602761 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: اغتشاشات ایران مهسا امینی یگان ویژه شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی گردشگری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مهسا امینی عزت الله ضرغامی عضو شورای شهر تهران اغتشاشات ایران بهزیستی سازمان محیط زیست سرویس مدارس وضعیت هوای تهران سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۳۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد