Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، خیزش گردوخاک در غرب و نیمه جنوبی تهران و کاهش نسبی دما از فردا تا شنبه (۱۴ تا ۱۶ مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا پنج روز آینده با توجه به پایداری هوا  در بیشتر بخش‌های استان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری به‌ویژه روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ مهرماه) در ارتفاعات افزایش ابر و در بعضی ساعات در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی، خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بعدازظهر پنج‌شنبه، تا جمعه شب در غرب و نیمه جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه با خیزش گردوخاک در مناطق مستعد کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز افزایش نسبی دما سپس تا روز شنبه (۱۶ مهرماه) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

باتوجه به مشاهده گردوخاک در غرب و جنوب غرب کشور، برای امروز در ساعات بعدازظهر افزایش غبار محلی و کاهش دید در سطح استان به‌ویژه در نواحی جنوب و غرب دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۴مهرماه) صاف گاهی وزش باد و در اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۵مهرماه) صاف در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال گردوخاک در اواخر وقت با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وضعیت جوی امروز استان تهران وزش باد شدید خیزش گرد و خاک کاهش کیفیت هوا استان تهران نسبی دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۳۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین ناپایداری‌های جوی در استان کرمان به‌صورت افزایش ابر، بارش باران در مناطق مستعد استان تداوم دارد و این سامانه بارشی در جنوب کشور تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، ادامه خواهد داشت

پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6080486

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا