Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@00:54:01 GMT

قیمت سکه ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۴۰۹۸۴

قیمت سکه ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۱۴ مهرماه) با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز سه‌شنبه هفته جاری با نرخ ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.   به گزارش ایرنا، هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت ۱۵  امروز ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.   سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز سه شنبه هفته جاری، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین امروز نیم سکه، هشت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌ سکه پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.   علاوه بر این، در بازار طلا نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۸۲ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا پنج میلیون و ۹۹۰ هزار تومان شد.   بهای انس جهانی امروز یک هزار و ۷۱۳ دلار و  ۸۷ سنت بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ۱۰۰ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۴۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6087541 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳