Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:28:27 GMT

ربیعی: قول می‌دهم منشا و آذرباد بهتر خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۴۲۰۸۱

ربیعی: قول می‌دهم منشا و آذرباد بهتر خواهند شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور در ابتدا گفت: خیر مقدم به تیم تراکتور که جزو تیم‌های با اصالت فوتبال کشورند. در رابطه با بازی فردا باید عرض کنم که تراکتور نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته، تیم خوب و قابل احترامی هستند و روند رو به رشدی در هفته‌های اخیر داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما هم ریتم مناسبی بوده ولی یک مقدار بدشانسی داشته و اجحاف هم در حقش شده. پیشبینی ام از بازی فردا یک مسابقه خوب و با انرژی و همراه با شاخص‌های تاکتیکی خواهد بود.

او در مورد شزایط تسم‌شان افزود: ما بعد از بازی نفت آبادان تا الان به دلیل شرایط بازی و جوی آبادان بود فقط ریکاوری کردیم و انشاالله بتوانیم فردا بازی خوب همراه با برنامه‌ریزی صحیح از جریان بازی و تدبیری داشته باشیم تا بتوانیم موفق باشیم و تیم محق پیروز بازی باشد؛ سعی می‌کنیم آن تیم ما باشیم.

او در مورد سه پیروزی پیاپی تراکتور و خط حمله خطرناک این تیم گفت: به هرحال این تیم تغییرلت عمده‌ای داشته و بازیکنان ایرانی و خارجی خوبی جذب کرده است. پکیج تراکتور در همه پست‌ها خوب است و ما هم همینطور هستیم. شاید ما کمتر گل زدیم ولی توانستیم موقعیت‌های فراوان ایجاد کنیم‌. هردوتیم فردا جدال‌های خوبی در هجده قدم خواهند داشت و بازی خوبی خواهد شد.

سرمربی مس در مورد داوری بیان کرد: غالبا اگر در کنفرانس خبری بعد از بازی در مورد داوری صحبت می‌کنم دو مسئله هست، سعی می‌کنم اول اعتراضی که به داوری دارم را خوب مشاهده کنم و از گروه فنی و آنالیزم می‌خواهم که صحنه را نشانم دهند. چه بعد از بازی نساجی چه نفت آبادان که در مورد داوری صحبت کردم، صحنه‌ها را دیدم؛ سعی می‌کنم خودم را مدیون کلامم نکنم. اگر من اشتباه می‌کنم عذرخواهی می‌کنم. دلیل دوم این است که ما مسئولیت تیم را داریم. من خیلی از داوری صحبت نمی‌کنم ولی این صحیت خواسته هواداران و بازیکنان است. من اجازه نمی‌دهم بازیکنانم در این مورد با ادبیات نادرست صحبت کنند و من اعتراضم را با نهایت احترام بیان می‌کنم. الان هم به آن بازی‌ها برنمی‌گردم.

او در مورد داور جوان بازی فردا اظهار کرد: در مورد بازی فردا، تا بحال از ایشان برایم قضاوت صورت نگرفته و امیدوارم قضاوت صحیح و عادلانه‌ای داشته باشد. بالاخره همه داوران خوب، جوان بودند و از یک جایی شروع کردند. شانس من الان این است که اشتباهات داوری به ضررم شده است.

ربیعی در مورد غایبانش گفت: ما چند مصدوم و محروم در بازی‌های قبلی داشتیم. در بازی آبادان هم مصدومیت‌های جزئی داشتیم ولی می‌شود گفت اکثر بازیکنان تیم در جلسات ریکاوری حضور داشتند.

او در مورد اینکه آیا برای محروم نشدن بازیکنانش مقابل پرسپولیس آنها را ممکن است بازی ندهد گفت: اصلا چنین چیزی نیست و هرباری شرایط خودش را دارد و در مورد آن بازی باید بعد از بازی تراکتور بپرسید. تمرکزمان روی بازی تراکتور است و از لحاظ اهمیت تفاوتی برای ما ندارد و ما باید با نهایت کیفیت در بازی فردا ظاهر شویم.

او در مورد وضعیت محمدی مهر گفت: در مورد آقای محمدی‌مهر، فرشاد از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تایید من است. مشکلی داشتند که در حال حل کردن آن هستند و به زودی به میادین برمی‌گردند. طبق صحبتی که کردیم قرار است کارشان انجام شود.

او در مورد افت آذرباد و منشا و کاهش راندمان مهاجمانش گفت: اینکه بگوییم راندمان مهاجمان تیمم امسال پایین ‌تر است، به نظرم نباید از این زاویه به آن نگاه کنیم. من باورم به محسن آذرباد این است که کارش را درست انجام می‌دهد و از او رضایت دارم. تا همین الان محسن آذرباد در گل‌مان به هوادار و گرفتن پنالتی مقابل این تیم تاثیرگذار بود. اینکه انتظار از محسن بالا رفته باعث خوشحالی است. قطعا توقع همه را برآورده خواهد کرد. در مورد گادوین منشا، به نظرم او الان خیلی تلاش می‌کند و برایش تمرینات اختصاصی هم در نظر گرفتیم و قول می‌دهم ظرف هفته‌های آینده هفته به هفته شرایط بهتری برایش ایجاد خواهد کرد. اگر ببینم تلاش نکند و انگیزه ندارد می‌گویم منشا خوب نیست.

ربیعی ادامه داد: بالاخره طبیعی است. آقای شهباززاده هم آقای گل شد و ابتدای سال گذشته سرپایینی داشت. این در بزرگترین بازیکنان دنیا هم اتفاق میفتد که دچار بدشانسی و افت نسبی شوند. در همین بازی مقابل نفت منشا تاثیرگذار بود و با بدشانسی توپش گل نمی‌شد. در خط جلوی ما رقابت هست و ما ۶، ۷ بازیکن داریم و نیمی از آنها مثل امید لطیفی، محبی و زارع جوان هستند. فراز امامعلی، شیمبا، منشا و آذرباد هم هستند. بنا بر رقابت اینها و استراتژی‌ای که داریم از آنها استفاده می‌کنیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بعد از بازی او در مورد بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۴۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان