Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:11:37 GMT

مس رفسنجان 1-تراکتور 0؛ یک گل خیلی کم بود!

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۴۶۱۶۸

مس رفسنجان 1-تراکتور 0؛ یک گل خیلی کم بود!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با شش مساوی و یک برد پای به هفته هشتم لیگ برتر گذاشت. این تیم با 9 امتیاز در مکان نهم حضور داشت و به دنبال کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل تراکتور بود تا به جمع مدعیان نزدیک شود؛ حریف اما در اوج آمادگی، تیمی نبود که به این راحتی ها به تیم ربیعی فرصت برد بدهد؛ شاگردان بردیف طی سه هفته اخیر، سه برد کسب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هفته گذشته پرسپولیس را در تهران شکست داده و در ادامه روند صعودی خود در پی کسب برد مقابل مس در رفسنجان بودند.
برخلاف تصور اما میهمان آن تیمی نبود که مقابل پرسپولیس دیدیم؛ آنها با وجود اینکه با همان ترکیب، کار را شروع کردند اما در طول 45 دقیقه نخست مقابل چهره تهاجمی مس یک مدافع بودند و جز چند موقعیت جزئی چیز دیگری برای نشان دادن در فاز تهاجمی نداشتند. شاگردان ربیعی در این نیمه یک بار توسط توکلی به گل رسیدند.
مس در نیمه دوم تهاجمی شروع کرد تا گل دوم را زده و خیال خود را رحت کند؛ در جریان یکی از حملات ابتدای نیمه این تیم، خطای هند حسینی و کارت زرد دوم به این بازیکن را شاهد بودیم که باعث شد تراکتور ده نفره به کار ادامه دهد. حملات مس بعد از اخراج حسینی شدت گرفت اما بی دقتی آذرباد و از دست دادن چند موقعیت خوب را در این لحظات شاهد بودیم.

هفته هشتم لیگ برتر 02-1401
جمعه 15 مهر 1401، ساعت 18:00
ورزشگاه: شهدای صنعت مس رفسنجان
تیم داوری: داور: فرزاد منصوری/کمک‌ها: مهدی سیفی – حامد تازه پور/داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر: محمود رفیعی

ترکیب تیم مس رفسنجان:

حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، محمدحسین کریم‌ زاده (حسن جعفری 81)،فراز امام‌علی (منشا 73)، میثم تیموری (مهدی ترکمان 81)، شاهین توکلی، فرشید باقری (مهرداد رضایی 88)، محسن آذرباد (ایمان سلیمی 88)، جفرسون سیلوا، شیمبا، سید مهدی حسینی
سرمربی:محمد ربیعی

ترکیب تیم تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق‌وردی، محمد آقاجان‌پور، سید ابوالفضل رزاق‌پور، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (آرش قادری 61) و محمد عبا‌س‌زاده
سرمربی: قربان بردیف

کارت زرد: 

رضا اسدی 9

سید محمد حسینی 14 و 52

حسن جعفری 82

کارت قرمز:

سید محمد حسینی 52

اتفاق ویژه:
در شبی که دومین برد خانگی متوالی مس رفسنجان رقم خورد، این تیم روند شکست ناپذیری خود را حفظ کرده و با خروج از میانه های جدول، به بالانشین ها نزدیک شد.

بهترین بازیکن:
در شبی که مهاجمان مس رفسنجان موقعیت های بسیار زیادی را از دست دادند، این شاهین توکلی بود که در قامت مدافع تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا ستاره زمین لقب بگیرد.

شرح گل:

مس رفسنجان 1 - تراکتور 0 (شاهین توکلی 14): ارسال کرنر آذرباد از سمت راست را شاهین توکلی با ضربه سر روانه دروازه تراکتور کرد که توپ بعد از برخورد به زمین و در حالی که اخباری یک تماشاگر بود، از خط عبور کرده و گل شد.

دقایق حساس:

دقیقه 20: ارسال آلوز را لک مشت کرد و در برگشت شوت کات دار واگنین در ریباند را مدافع مس از روی خط دروازه دور کرد.

دقیقه 33: شوت خطرناک کاپیتان مس از سمت راست را محمدرضا اخباری در حالت دراز کش در اختیار گرفت.

دقیقه 63: شوت سنگین فراز امامعلی از سمت راست محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه تراکتور راهی اوت شد.
دقیقه 65: فراز امامعلی در موقعیت تک به تک می رفت دروازه تراکتور را باز کند که ابتدا اخباری و سپس قادری مانع از این کار شدند.

دقیقه 70: فراز امامعلی در سومین تک به تک خود در عرض چند دقیقه دوباره ضربه خوبی به توپ نزد و اخباری با خروج از دروازه مانع از گلزنی او شد.

دقیقه 89: روی ارسال آلوز از سمت راست، رضا اسدی ضربه خطرناکی به توپ زد ولی حامد لک با خروجی به موقع توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 4+90: حامد لک با پرواز دیدنی و به کمک تیر دروازه شوت استثنایی از روز ضربه ایستگاهی را روانه کرنر کرد.
دقیقه 5+90: گادوین منشا در موقعیتی تک به تک می رفت گل دوم را برای مس بزند ولی اخباری به زیبایی ضربه او را مهار کرد.

در حاشیه:
*طی پنج تقابل اخیر، تراکتور صاحب دو برده شده و مس رفسنجان نیز یک بار در جریان بازی و یک بار در ضربات پنالتی (جام حذفی) موفق به کسب برد شده است.
*قربان بردیف که تیمش مقابل پرسپولیس در تهران به بردی مهمی دست یافت به ترکیب تیم برنده دست نزده و تراکتور را با همان ترکیب راهی میدان کرده است.

*بعد از اینکه در اواخر نیمه دوم تعادل بازیکن مس داخل محوطه جریمه تراکتور بهم خورد، اعتراض شدید ربیعی به داور را شاهد بودیم که معتقد به خطای پنالتی بود.
* در اوایل نیمه دوم، کار به خاطر اعتراض اعضای نیمکت دو تیم به داور برای لحظاتی متوقف شد.

* حسینی که نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود روی حمله حریف یک خطای هند مسلم انجام داد تا برای نجات دروازه تیمش اخراج را به جان بگیرد.
* برخورد توپ به دست بازیکنان تراکتور در اواخر نیمه دوم که داور متوجه آن نشد با اعتراض شدید نیمکت تیم مس همراه بود که به کارتی زرد برای یکی آنها منجر شد.

*یکی از اعضای نیمکت تیم تراکتور در دقایق تلف شده نیمه دوم به دلیل اعتراض شدید به داور، اخراج شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین توکلی سمت راست مس رفسنجان نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۴۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم

به گزارش قدس آنلاین، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های خود در ادامه لیگ، در استادیوم امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف آلومینیوم رفت که موفق شد به لطف تک گل گوستاوو بلانکو به پیروزی دست پیدا کرده و همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار داشته باشد.

در این مسابقه سیدحسین حسینی توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش، ضمن رقم زدن یک پیروزی شیرین و عبور از حسین پورحمیدی و صعود به صدر جدول برترین دروازه‌بان‌های لیگ، یک اتفاق شیرین دیگر را نیز جشن بگیرد.

در واقع کلین شیت شماره ۱۴سیدحسین، با تولد دومین فرزندش همراه شد. کاپیتان استقلال که پیش از این یک دختر به نام مانلی داشت، حالا شاهد تولد فرزند پسرش به نام رامان است.

سیدحسین پس از سوت پایان بازی با آلومینیوم، توپ را زیر پیراهنش گذاشت و اینگونه شادی منحصربه‌فردی را انجام داد که همواره بازیکنان فوتبال زمان پدر شدنشان انجام می‌دهند که حسینی روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی، به دنیا آمدن او را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • عکس‌| استوری احساسی ستاره استقلال برای تولد پسرش
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • دروازه بان استقلال دوباره پدر شد (+عکس)
  • اتلتیکو ۳-۱ خیرونا: روز باشکوه گریزمان
  • اتلتیکو 3-1 خیرونا: روز باشکوه گریزمان