Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:06:07 GMT

بازتاب شکست ایران در رسانه‌های عرب

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۵۲۳۱۳

بازتاب شکست ایران در رسانه‌های عرب

برخی رسانه‌های عربی شکست سنگین ایران در دیدار برابر انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را منعکس کردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ناامید کننده آغاز کرد و در دیدار نخست خود برابر انگلیس با نتیجه ۶ بر دو شکست خورد که این سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست ایران برابر انگلیس در رسانه‌های عربی بازتاب زیادی داشت:

سایت کوره

" انگلیس دروازه ایران را به توپ بست"

این سایت عربی نوشت: تیم ملی فوتبال انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲ را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و توانست در دیدار برابر ایران با نتیجه ۶ بر دو به پیروزی دست پیدا کند.

این پیروزی ارزشمند باعث شد تا انگلیس موقتا به صدر جدول رده‌بندی گروه صعود کند. ساوتگیت تصمیم گرفت که از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کند و این سیستم او به خوبی در این بازی پاسخ داد.

کارلوس کی‌روش از سیستم ۱-۴-۵ در این بازی استفاده کرد که تیم در نیمه نخست با ۳ گل شکست خورد و در نیمه دوم هم با وجود تغییراتی که کی‌روش داد این انگلیس بود که توانست سه گل دیگر وارد دروازه حریف کند که البته ایران هم دو گل به ثمر رساند.

یالا اسپورت

" انگلیس ایران را شش‌تایی کرد"

این سایت مصری هم به شکست ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی انگلیس در دیدار برابر ایران پیروزی پر گل را به دست آورد. انگلیس توانست در  این بازی با نتیجه ۶ بر دو ایران را در هم کوبد تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد این درحالی است که ایران قعرنشین شد.

بی ان اسپورت

" انگلیس جام را با پیروزی قاطع آغاز کرد"

این روزنامه قطری هم نوشت: انگلیس جام جهانی را با پیروزی قاطع و پر گل برابر ایران آغاز کرد. تیم ملی فوتبال انگلیس که در بازی نخست خود به مصاف ایران رفت مشکلی برای پیروزی نداشت و توانست با نتیجه ۶ بر دو ایران را در هم کوبد تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

الریاضیه

"انگلیس جام قطر را با ۶ تایی کردن ایران آغاز کرد"

این روزنامه عربستانی هم به شکست سنگین ایران برابر انگلیس پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی آغازین خود در جام جهانی ۲۰۲۲ ایران را با نتیجه ۶ بر ۲ در هم کوبید. انگلیس این پیروزی بزرگ را به لطف گل‌های بیلنگهام، دبل ساکا، و گلزنی استرلینگ، راشفورد و گریلیش به دست آورد این درحالی بود که هر دو گل ایران را مهدی طارمی به ثمر رساند.


الاتحاد

" انگلیس ایران را ۶ تایی کرد"

این روزنامه اماراتی هم نوشت: تیم ملی  فوتبال انگلیس طبق پیش‌بینی‌ها عمل کرد و توانست در دیدار برابر ایران به پیروزی دست پیدا کند. انگلیس شروع قدرتمندانه‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت و توانست در دیدار برابر ایران با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

انگلیس با پیروزی که در این بازی به دست آورد موقتا به صدر جدول رده‌بندی گروه صعود کرد.

الاخبار

"شکست سنگین ایران برابر انگلیس"

این روزنامه لبنانی هم نوشت: تیم ملی فوتبال ایران که در ورزشگاه بین‌المللی الخلیفه به مصاف انگلیس رفت شکست سنگینی را تجربه کرد و با نتیجه ۶ بر دو بازی را واگذار کرد. ایران در این بازی در همه پست‌ها ضعیف ظاهر شد و شاگردان ساوتگیت پیروزی آسانی را به دست آورند.

این روزنامه در ادامه نوشت: ایران سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را در جام‌های جهانی برابر انگلیس تجربه کرد. پیش از این ایران در جام جهانی ۱۹۷۸برابر پرو با نتیجه ۴ بر یک شکست خورده بود که این سنگین‌ترین شکست تیم بود اما در قطر یک رکورد جدید با شکست برابر انگلیس به ثبت رسید. نکته جالب این بازی این که داور ۲۴ دقیقه وقت اضافه گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تيم ملي فوتبال ايران دیدار برابر ایران صدر جدول رده بندی نتیجه ۶ بر دو جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال فوتبال انگلیس برابر انگلیس جام جهانی انگلیس جام شکست سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۵۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با پیروزی برابر شمس آذر در رده سوم باقی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شمس آذر قزوین در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تراکتور به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی منصوریان و دیدار در زمین ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد. مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ و رحمان جعفری در دقیقه ۵+ ۹۰ دو گل تراکتور را در این بازی به ثمر رساندند.

تراکتور با این پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و تیم شمس آذر نیز با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6057634

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد از این ۵ بازیکن می‌ترسد، از صلاح بیشتر!
  • اعداد از پیروزی تاکتیکی مسعود شجاعی سخن می‌گوید!
  • هراس گواردیولا: بازی با آرسنال فینال ماست
  • باخت گل گهر برابر سپاهان
  • تراکتور با پیروزی برابر شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد
  • سون هیونگ مین: شکست ۳-۰ برابر فولام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره
  • گل‌گهر پیروزی برابر صنعت نفت را فراموش کرد(عکس)