Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ظهر امروز  آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی(طرح شهید سلیمانی) با حضور نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، معاونین آموزش متوسطه و تربیت بدنی استان و جمعی از مسئولین در آموزشگاه شهید مطهری منطقه قهاوند برگزار شد.

برای احداث این زمین ورزشی اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۱۶۰ میلیون تومان آن از اعتبارات طرح شهید سلیمانی و ۱۹۰ میلیون تومان آن از منابع خیری این منطقه تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز بسیج به یک شجره طیبه تبدیل شده که در تمام لحظات به کشور و دنیا ثمره می‌دهد، اگر امروز جمهوری اسلامی از قدرت بالایی برخوردار است، به دلیل وجود تفکر بسیجی است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی در منطقه برخوردار است و  ایران اسلامی ما امروز یکی از کشورهای توانمند به شمار می‌آید گفت: همه ملت ایران پای انقلاب هستند،  جوانان کشور ما اگر نقدی هم داشته باشند، فرزندان این مرز و بوم و انقلاب هستند و در مقابل دشمنان این مرز و بوم خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات، اقدامات سازندگی با قدرت در حال انجام است گفت: در بودجه سال جاری ۳۰ هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک شده است، ۱۳ هزار میلیارد تومان به رتبه‌بندی معلمان اضافه شده و ۸ هزار میلیارد تومان نیز به مدرسه‌سازی و ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات و تغذیه رایگان در مدارس کمتربرخوردار اختصاص داده شده است.

پایان خبر/ 3140

منبع: فارس

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان بودجه آموزش و پرورش کمک به مدرسه سازی هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۵۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق‌التدریس، نیرو‌های خریدخدماتی، مدیران و معاونان شیفت دوم مدارس، حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا، سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی و هزینه‌های فوت و ازدواج فرهنگیان خبر داد و گفت: بخشی از معوقات قبل از پایان سال و بخشی نیز تا ششم فروردین به حساب‌ها واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی فرهادی در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان افزود: حق التدریس معلمان را تا پایان آذرماه دریافت کرده و تلاش می‌کنیم دی‌ماه را نیز دریافت کنیم؛ ولی تا پایان آذر قطعی شده و به زودی به حساب معلمان واریز خواهد شد؛ تلاش می‌کنیم قبل از پایان اسفندماه این واریزی صورت گیرد و تاکید رییس جمهور نیز همین است.

وی رقم معوقات سه ماهه حق‌التدریس و اضافه تدریس معلمان اعم از شاغل و بازنشسته را معادل ۱۷۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدلیل قابل توجه بودن رقم مذکور، تامین آن نیازمند هماهنگی است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص مطالبات نیرو‌های خریدخدماتی نیز اظهار کرد: دو ماه از مطالبات این نیرو‌ها قبلا پرداخت شده است. معوقه آذر و دیماه را نیز به‌زودی و با پرداخت معوقه حق‌التدریسی‌ها، به استان‌ها واریز خواهیم کرد.

فرهادی در ادامه تاکید کرد: تلاش ما برای پرداخت معوقات قبل از پایان سال است و مشروط بر اینکه فرایند بانکی آن انجام شود، ولی چنانچه به د لیلی در استان خاصی انجام نشد، حداکثر تا ششم فروردین‌ماه این واریزی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مدارس دو شیفت که تعداد آن‌ها نیز زیاد است خاطر نشان کرد: به عنوان مثال مدیران و معاونان شیفت صبح این مدارس در شیفت عصر نیز تقبل کردند تا به صورت مازاد بر وظیفه، مسئولیت اداره مدرسه را بپذیرند که تحت عنوان مدیران و معاونان شیفت دوم از آن‌ها یاد می‌شود؛ معوقه این افراد نیز پرداخت می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در ادامه به سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی اشاره و در این خصوص نیز گفت: آموزش و پرورش باید مازادی به صندوق بازنشستگی تحت عنوان سنوات ارفاقی این دسته از معلمان پرداخت کند چرا که این‌ها زودتر بازنشسته می‌شوند که دچار تاخیر شده بودیم؛ این نیز تامین‌اعتبار و واریز خواهد شد و اینگونه مشکل بازنشستگی این معلمان هم رفع می‌شود.

وی اظهار کرد: حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا نیز از دیگر معوقات است که احصاء شد؛ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که در هفته اول فروردین تخصیص آن را دریافت و پرداخت می‌کنیم. بدهی‌های آموزش و پرورش نسبت به گذشته به طور قابل توجهی کم شده و تلاش می‌کنیم آن‌ها را به صفر برسانیم.

وی ادامه داد: هزینه‌های فوت و ازدواج نیز هزینه‌های دیگری است که قبل‌تر باید پرداخت می‌شد، اما از سال‌های قبل مانده است و از سال ۹۹ و ۴۰۰ بواسطه این امور بدهی داریم که این نیز یکجا قبل از عید تسویه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال
  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال
  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/ معلمان هر سه سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند
  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می‌شوند
  • خبر خوش واریزی برای فرهنگیان تا قبل از پایان سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • توسعه جامعه در گرو باورمندی جایگاه معلمان است
  • تصویب معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC)
  • معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) تصویب شد
  • معیارهای جدید رتبه بندی ملی دانشگاه های کشور (ISC) تصویب شد