Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، ضمن تقدیر از تلاشهای آقای قاسمی در  دوران مسولیت خود در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای ایشان، با استعفای آقای رستم قاسمی در پی تشدید بیماری، موافقت کرد و ابراز امیدواری نمود که بتوان از توانمندی‌های ایشان پس از بهبودی کامل استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را  با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

پایان پیام/2

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۵۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به پیروزی پوتین با آرای ۸۷ درصدی

ایالات متحده به پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با بیش از ۸۷ درصد آرا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه آمریکا امروز دوشنبه مدعی شد که انتخابات ریاست جمهوری در روسیه غیردموکراتیک برگزار شد و احتمالا پوتین رئیس جمهور باقی می‌ماند.

ودانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره انتخاب مجدد پوتین به عنوان رئیس جمهور بیان کرد: من در جای خود میخکوب شدم. این یک مساله اضطراب آور بود.

پاتل با اشاره به انتخاباتی که روسیه از مشارکت بالا در آن خبر داده است، گفت: این یک روند کاملا غیردموکراتیک بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا این نتایج را به رسمیت می‌شناسد؟، افزود: من فکر می‌کنم به جرات می‌توان گفت که قطعا پیام تبریکی از سوی ایالات متحده آمریکا وجود نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد: او (پوتین) احتمالا رئیس جمهور روسیه خواهد ماند، اما این خودکامگی او را توجیه نمی‌کند.

از زمانی که روسیه در فوریه ۲۰۲۲ جنگ با اوکراین را آغاز کرد، ایالات متحده کمترین تماس را با پوتین داشته است.

واکنش آمریکا پس از انتقادات مشابه از سوی متحدان اروپایی صورت می‌گیرد که برگزاری انتخابات را زیر سوال بردند.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد پوتین، رئیس دولت فعلی، پس از بررسی آرای اخذشده، توانست ۸۷.۳۲ درصد از کل آرا را به دست آورد.

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین با آرای ۸۷ درصدی
  • سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد
  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ محمدمهدی قاسمی با حفظ سمت سرپرست شد
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • منوچهر منطقی از معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت رفت
  • سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد
  • دبیرکل موقت کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد
  • استعفای مبینی از فدراسیون دوومیدانی
  • سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد