Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد شدید محمد الاویس با یاسر الشهرانی باعث مصدومیت مدافع عربستان شد

در دقایق وقت اضافه بازی جذاب آرژانتین و عربستان یک صحنه دلخراش رقم خورد.

طرفداری | روی ارسال آرژانتینی‌ها به درون محوطه جریمه، محمد الاویس دروازه‌بان عربستان برای دفع توپ از دروازه خروج کرد که در این صحنه با یاسر الشهرانی، مدافع چپ تیمش برخورد شدیدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زانوی الاویس، به صورت الشهرانی برخورد کرد و او روی زمین افتاد. بازیکنان آرژانتین بی‌توجه به بازی ادامه دادند و مدافع عربستان توپ را از روی خط برگشت داد. در ادامه داور بازی را متوقف کرد و محمد الاویس که می‌دانست چه اتفاقی افتاده، به شدت ناراحت شد و روی زمین نشست. مداواها انجام شد و الشهرانی علائم حیاتی نشان داد. مشکل او به قدری وخیم نیست که جانش را تهدید کند.

مصدومیت شدید یاسر الشهرانی

 

اخبار داغ 

پیش‌بینی کن، آیفون ببر؛ مسابقه پیش‌بینی جام جهانی در طرفداری مسی آماده با تیمی در قامت یک قهرمان / آرژانتین - عربستان از دریچه داده و آمار موسسه آسیب مغزی Headway؛ ماندنی شدن بیرانوند در زمین یک تصمیم افتضاح بود! نقاشی جالب کریستیانو رونالدو از پپه رکورد آسیایی مهدی طارمی در جام جهانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یاسر الشهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران‌کننده کین: بایرنی‌ها از الان نگرانند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز با درخشش هری کین توانست در خانه دارمشتات به پیروزی ۵-۲ برسد. مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها در این بازی روند فوق‌العاده‌اش را ادامه داد و توانست یک گل و یک پاس گل ثبت کند.

با این حال در اواخر بازی اتفاقی رخ داد که هواداران باشگاه آلمانی را نگران کرده است.

ستاره خط حمله تیم توماس توخل به دلیل مصدومیت تعویض و از زمین خارج شد.

در دقیقه ۷۸ و در حالی‌که بازی ۴-۱ بود، روی حمله‌ای از سمت بایرن مونیخ، کین برای زدن توپ تلاش کرد اما پایش به تیر دروازه برخورد کرد و با گرفتن مچ پایش احساس ناراحتی کرد.

کادر پزشکی مهمان وارد زمین شدند اما تلاش‌های آنان فایده‌ای نداشت و پس از ۴ دقیقه که نتوانست به بازی ادامه دهد جایش را به چوپوموتینگ داد. با اینکه دو هفته تعطیلات ملی در پیش است اما بایرنی‌ها از الان نگران احتمال مصدومیت طولانی‌مدت کین و غیبت او برای بازی‌های حساس این تیم مقابل دورتموند و آرسنال هستند.

توخل پس از بازی در مورد مصدومیت کین گفت:«او با تیر برخورد کرد و مچ پایش پیچ خورد. روی پایش یخ گذاشتند و کمی درد داشت. فعلا چیزی مشخص نیست و برای مشخص وضعیتش باید منتظر نظر پزشکان باشیم.»

پس از بازی هم و درحالی‌که کین با لنگیدن در حال ترک ورزشگاه بود، خبرنگاری از او درباره وضعیتش پرسید و او پاسخ داد:«کمی درد دارم. نمی‌دانم چقدر جدی است.»

دیگر خبرها

  • رسمی: مسی بازی‌های دوستانه آرژانتین را از دست داد
  • کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس
  • در آستانه بازی با اتلتیکو مادرید؛ بارسلونا مدافع کلیدی‌اش را از دست داد!
  • مسی دو بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین را از دست داد
  • لیونل مسی در خطر از دست دادن بازی‌های ملی ماه مارس
  • مصدومیت جدی است: غیبت مسی در اردوی آرژانتین
  • غیبت لیونل مسی در دو دیدار دوستانه آرژانتین در آمریکا
  • مصدومیت نگران‌کننده کین: بایرنی‌ها از الان نگرانند! (عکس)
  • سومین شوک فوق ستاره فرانسوی به الاتحاد عربستان
  • موسوی با سر شکسته بازی می‌کند(عکس)