Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:28:02 GMT

کورنلیوس روی دست سردار آزمون بلند شد!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۵۸۰۲۵

کورنلیوس روی دست سردار آزمون بلند شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مالکیت توپ ۶۱ درصدی و ایجاد ۱۲ حمله که نیمی از آنها در چارچوب بود، تیم ملی دانمارک را نتوانست به گل و پیروزی مقابل تونس برساند و این تیم در روزی که یک موقعیت جدی گلزنی در مقابل دروازه خالی داشت، نتوانست از آن بهره ببرد.

دانمارک که روی ارسال‌های کریستین اریکسن حساب باز کرده بود، در دقیقه ۷۰ هم با سانتر تماشایی این بازیکن درآستانه گلزنی قرار گرفت ولی بازهم مهاجمان این تیم و حتی آنهایی که به‌عنوان یار جانشین به زمین آمدند، نتوانستند از این فرصت بهره ببرند و فقط به یک امتیاز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین فرصت گلزنی دانمارک در دقیقه ۷۰ به دست آمد؛ جایی که ارسال اریکسن از جناح چپ زمین را یواخیم اندرسن با ضربه سر به مقابل تیرک دوم و دروازه خالی تونس فرستاد، اما آندریاس کورنلیوس نتوانست این موقعیت عالی را تبدیل به گل کند.

کورنلیوس که در دقیقه ۶۵ به زمین آمده بود، می‌توانست تعویضی طلایی دانمارک لقب بگیرد ولی پنج دقیقه پس از ورود به زمین و در مقابل دروازه خالی تونس، با این ضربه سر شیرجه‌ای بی‌دقت، توپ را به تیرک عمودی کوبید تا این موقعیت هدر برود و دانمارک از رسیدن به گل محروم بماند.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران شب گذشته یک موقعیت تک به تک به دست آورد و می‌توانست گلزنی کند، اما این فرصت خوب تبدیل به گل نشد و شوت محکم و زیبای او به تیرک افقی دروازه انگلیس برخورد کرد و دفع شد که ۲۴ ساعت پس از این مسابقه هم، آندریاس کورنلیوس مهاجم دانمارک یک موقعیت بهتر نسبت به سردار را به تیرک کوبید.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۵۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود

سردار آزمون برای دومین بازی پیاپی در ترکیب تیم ده روسی از ابتدا وارد میدان می شود.

از هفته 29 سری آ ۲۰۲۳/۲۴، ساسولو میهمان آاس رم است. روملو لوکاکو که در بازی قبلی رم مقابل برایتون غایب بود، از آمادگی لازم برای همراهی تیم ده روسی مقابل ساسولو هم برخوردار نیست.

به نقل از ایل تمپو؛ مهاجم بلژیکی جالوروسی همچنان از ناحیه لگن احساس درد دارد. لوکاکو در بهترین حالت از روی نیمکت، بازی را آغاز می کند درحالیکه احتمال نرسیدن او به این بازی بسیار زیاد است. در هر صورت سردار آزمون در ترکیب اصلی رم به میدان می رود. او مقابل برایتون هم در ترکیب ثابت جالوروسی حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: معنای واقعی مختصر و مفید
  • کوبنده ترین پرسپولیس1402‌، هر سه دقیقه یک حمله!
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد
  • پرسپولیس با شکست پیکان پرونده ۱۴۰۲ را بست
  • گزارش زنده؛ پرسپولیس ۱ _ پیکان ۰
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • تیمو ورنر و از دست دادن موقعیت مسلم گلزنی مقابل فولام / فیلم
  • حسرت گولر: تیرک مانع از زیباترین گل فصل لالیگا (عکس)
  • برخورد ضربه وسط زمینِ آردا گولر به تیر دروازه اوساسونا و موقعیت گلی که در ادامه از دست رفت (اوساسونا 2-4 رئال مادرید)
  • تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود