Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای‌عالی اداری با اشاره به مصوبه قبلی این شورا برای ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزش عالی با ارائه مدرک تحصیلی از سوی دستگاه‌های اجرایی گفت: اجرای مصوبه مذکور را با قوت دنبال کرده و اجازه ندهید روند اجرایی آن با پذیرش استثنائات و درخواست‌های برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی سست و مختل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور، ایجاد مراکز آموزشی از سوی دستگاه‌های اجرایی و جذب نیرو از میان فارغ‌التحصیلان این مراکز را ناقض عدالت آموزشی دانست و افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولی تربیت نیرو در رشته‌های مختلف هستند و هر دستگاهی که نیاز به متخصص دارد می‌تواند سرفصل‌های مورد درخواست خود را به این وزارتخانه‌ها ارائه کند تا در آن زمینه دانشجو پذیرش و تربیت شود.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه عدالت آموزشی یکی از زمینه‌های اجرای عدالت است، اظهار داشت: با حذف دوره‌های آموزش عالی در دستگاه‌های اجرایی، هر دانشجو می‌تواند این اطمینان را داشته باشد که وقتی توانمندی‌های آموزشی را خوب فرا گرفت، می‌تواند در مسیر تحصیلی و شغلی خود رشد کند.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد که شورای‌عالی اداری موظف است کارهای موازی در دستگاه‌ها را شناسایی و در راستای ارتقای بهره‌وری با سیاست انقباضی عمل نماید.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری سید ابراهیم رییسی آیت‌الله رئیسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سید ابراهیم رییسی آیت الله رئیسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سید ابراهیم رئیسی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سید ابراهیم رییسی آیت الله رئیسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۵۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه های اجرایی با اعلام هشدار هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، در استان سمنان از اواخر وقت سه شنبه و چهارشنبه در غالب نقاط با شدت بیشتر در نواحی شمالی، باران و رگبار و رعدو برق گاهی تگرگ، در ارتفاعات و نواحی کوهستانی، مه آلودگی، باران و احتمال بارش خفیف برف، در غالب نقاط باد بسیار شدید و تندباد و گردوخاک پیش بینی می‌شود.  وقوع صاعقه، جاری شدن روان‌آب و سیلاب و احتمال اختلال در تردد محور‌ها به دلیل بارش باران و برف کاهش دید به دلیل مه‌آلودگی، کولاک و لغزندگی از جمله مخاطرات شرایط نامساعد جوی است.

کمال طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان  ضمن تاکید بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیرو‌های مردمی برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی گفت:  در مدت اعلام هشدار نارنجی ،  دستگاه های اجرایی ، خدماتی و امدادی استان سمنان در آماده باش هستند .

وی از مردم خواست در صورت امکان سفرهای خود را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه لغو  و به زمان دیگری موکول کنند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   استاندار سمنان هم با تاکید بر لزوم آمادگی برای خدمات در مسیر اصلی جاده ای تهران - مشهد گفت : تامین جرثقیل برای خدمات رسانی و تصادفات احتمالی برای جلوگیری از مسدود شدن جاده ضروری است .  

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در زمینه آموزش فریضه امر به معروف
  • رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی سلامت و امنیت غذایی: اهمال و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست
  • فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • فراخوان نخستین نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • آماده باش دستگاه های اجرایی با اعلام هشدار هواشناسی
  • دوره های آموزشی هما با گواهینامه یاتا ارایه می شود
  • قول رئیس مجلس برای پیگیری مشکلات رزیدنت‌ ها | با وجود تاکید رئیس جمهور، تعرفه‌ ها را ابلاغ نکردند | متخصص تربیت کنیم اما سرمایه ها را از هم دست ندهیم
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آن‌ها در نظام آموزشی
  • شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی