Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فراجا استان سمنان، سرهنگ سیدامیرحسین موسوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: در پی اقدامات شبانه‌روزی و بی‌وقفه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال محموله‌ای از مواد مخدر را از شرق کشور به استان هرمزگان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و هدایت لحظه‌به‌لحظه مأموران برای دستگیری و کشف مواد مخدر اشاره کرد و افزود: سرانجام یک دستگاه پراید در یکی از محورهای شهرستان منوجان شناسایی کردند و به‌محض توقف توسط مأموران، راننده آن با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، متواری می‌شود.

موسوی اضافه کرد: پس از توقیف خودرو، در بازرسی از آن 24 کیلو و 200 گرم تریاک که به‌صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه تحقیقات در راستای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از فعالیت‌های مجرمانه آنان در به انحطاط کشیدن جوانان، با جدیت ادامه دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تمام توان و اشراف اطلاعاتی خود را بر پایه پلیس هوشمند به کار می‌گیرد و با کسانی که بخواهند این مواد خانمان‌سوز را وارد کنند، برابر قانون برخورد پشیمان کننده خواهد کرد.

پایان پیام/74003/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: اقدامات اطلاعاتی نشان از این داشت، این زوج جوان که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پایتخت هستند، ضمن مراجعه به استان‌های شرقی کشور مبادرت به تهیه مواد مخدر و انتقال آن به شهر تهران کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران، هر ۲ متهم در یک عملیات پلیسی، دستگیر و در بازرسی از این محل ۱۱۷ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6062849

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان