Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام راحل بسیج را تأسیس کردند تا هم کشور خود را تقویت و هم این مدل را به دیگر کشورها معرفی کنیم، حزب الله و انصارالله نیز از این مدل الگوبرداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به فرموده خداوند در قرآن مسلمانان باید همراه با تربیت دینی هرچه بیشتر قدرتمند شوند، تصریح کرد: همه دلسوزان با توجه به حوادث اخیر متوجه شدند، بخشی از اقتدار کشورمان باید در حوزه جنگ نرم باشد و ابزار آن نیز فضای مجازی است و برای انجام این مهم باید سواد رسانه‌ای داشت.

خطیب جمعه شاهرود ابراز داشت: امام(ره) بسیجی را ابداع کردند که چهار دهه از برکات آن بهره‌مند شدیم و اگر همان فرهنگ و روحیه در هر زمینه‌ای فراهم شود موفقیت به همراه دارد.

وی با بیان اینکه ورود انسان‌های مخلص به اقتصاد و صنعت می‌تواند مشکلات این بخش را حل کند، تصریح کرد: مردم درست می‌گویند که چگونه ممکن است موشک نقطه زن بسازیم اما خودرو بی‌کیفیت روانه بازار کنیم.

حجت الاسلام امینی در بخش دیگر سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان اشاره و ابراز کرد: مشکل دشمنان با ایران این است که اگر نظام جمهوری اسلامی پیشرفت کند منطق لیبرال دموکراسی غرب باطل می‌شود.

امام جمعه شاهرود همچنین به تلاش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اتحادیه اروپا برای خاموش نشدن آتش اغتشاشات اشاره کرد و گفت: به نام حقوق بشر قطعنامه علیه ایران تصویب و تحریم می‌کنند، به سفارت‌خانه‌های ایران تعرض داشته و حتی دست از سر فوتبال برنمی‌دارند، در حالی که خودشان می‌گویند ورزش را سیاسی نکنید و این همان جنگ ترکیبی است.

برچسب‌ها شاهرود اتحادیه اروپا خطبه ها هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود اتحادیه اروپا خطبه ها هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان حقوق بشر شاهرود اتحادیه اروپا خطبه ها هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم

در  مراسمی یگان‌های نمونه تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، انتظامی و سپاه از مقابل کلام الله مجید و تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه خودرویی و موتوری رفتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند.

امیر سرتیپ دوم بهار خواجه وند امیری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود در این مراسم با بیان اینکه همزمان با نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه، مکر، نیرنگ دشمنان علیه ارتش آغاز شد، افزود: این انقلاب در هر شرایطی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی می‌رسید، اما پیوستن ارتش به مردم موجب تسریع و شتاب در پیروزی انقلاب شد و هیمنه رژیم ستم شاهی شکسته شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود گفت : فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در اذهان مردم فراموش نشدنی است.

خواجه‌وند جعفری تصریح کرد: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد و پاکسازی شده از مستشاران خارجی و ایادی داخلی آنان شد.

وی افزود: ۲۹ فروردین ارتش با امام (ره)، آرمان‌های انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی پیمانی از جنس خون، شهادت، ایثار و جانبازی برای دفاع تا آخرین قطره خون خود از کیان اسلامی بسته است.

امیر خواجه‌وند جعفری، ثمره این پیمان را تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش به انقلاب برشمرد که ۴۶ هزار نفر آنها از نیروی زمینی بودند.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود هم در این مراسم گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام (ره) نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش حمایت شدند.

حجت الاسلام امینی افزود: اقتدار، امنیت ملت و کشور به دست پرتوان نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شود که به ویژه پاسخ جدید این نیرو‌ها در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سپاهیان دلاور مایه افتخار، امنیت و امیدآفرینی برای کشور و مردم شده است.

حجت الاسلام امینی ۲۹ فروردین و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در شاهرود را به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار را تبلور امیدآفرینی برای ملت عنوان کرد.

ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود نیز در این مراسم گفت: ظرفیت عظیم ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح توان بازدارندگی ارزشمند، قدرت رزمی و پدافندی نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی را به منصه ظهور رسانده است.

جلالی نامگذاری روز ۲۹ فروردین در تقویم کشور برای حماسه آفرینی‌های ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع از ایران اسلامی را افتخارآفرین برشمرد و افزود: خدمات و برنامه‌های شایسته ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح در اقتدار، امنیت، دفاع مقدس و درخشش در حوادث بحران‌های طبیعی و انسان ساز در کنار مردم هوشمندانه و غرورآفرین است.

وی به توان و ظرفیت امنیت‌ساز نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: پاسخ متقابل نیرو‌های سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی در «وعده صادق» اقتدار نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان