Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید طبسی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری مسابقات مرحله حذفی، تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور در شاهرود مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله حذفی ۱۶ تیم حضور داشتند، ابراز داشت: نخستین دیدار امروز، کندوان شمال نور توانست با نتیجه سه بر صفر در برابر توپکا بابلسر به پیروزی دست یابد، مقاومت بسیج هم با همین نتیجه رازین پلیمر را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبسی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم در شاهرود آغاز شد، اظهار داشت: مس سونگون تبریز در برابر درنا لار ارومیه به برتری سه بر یک دست یافت، فولاد مبارکه سپاهان نیز با نتیجه مشابه سه بر یک طلوع سپیدباران را شکست داد.

رییس هیأت والیبال شاهرود ادامه داد: گل گهر سیرجان با نتیجه سه بر یک مغلوب دخانیات شد، چادرملو اردکان در رقابتی نزدیک با نتیجه سه بر دو مهر و ماه اسپادانا اصفهان را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در دستور کار است، افزود: در دیدارهای پایانی ششمین روز از رقابت‌ها ، عقاب نهاجا با نتیجه سه بر یک شهرداری شهریار را از پیش رو برداشت و نصر امید شاهرود نیز با نتیجه مشابه سه بر یک توانست زرین اسکان میاندوآب را شکست دهد.

به گفته وی، این دوره از رقابت‌ها مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود.

طبسی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی در سالن‌های ولی‌عصر(عج) شهرداری و امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود، ابراز داشت: هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند، همچنین هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.

بیش از دو هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی شهرستان شاهرود زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد.

برچسب‌ها تبریز سیرجان فدراسیون والیبال ارومیه والیبال اردکان اصفهان فدراسیون جهانی والیبال میاندوآب بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز سیرجان فدراسیون والیبال ارومیه والیبال اردکان اصفهان فدراسیون جهانی والیبال میاندوآب بابلسر تبریز سیرجان فدراسیون والیبال ارومیه والیبال اردکان اصفهان فدراسیون جهانی والیبال میاندوآب بابلسر نتیجه سه رقابت ها سه بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا

نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون، ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل خواهند داد.

همچنین زهرا نبی‌زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی بعنوان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 5 الی 8 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!