Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،محمد علی طاهری، با بیان اینکه شامگاه جمعه اعلام حادثه از یک استخر در سمنان سبب شد تا عوامل امدادی اورژانس این شهرستان به محل حادثه اعزام شوند، تاکید کرد: حادثه در بدو ورود مأموران امدادی، مسمومیت شناسایی شد.

 

این حادثه ۲۶ مسموم برجای گذاشته است

وی با بیان اینکه به واسطه تعداد مسمومان اتوبوس اورژانس و دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند، افزود: این حادثه ۲۶ مسموم برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: شناگران استخر به دلیل وجود گاز کلر دچار مسمومیت شده بودند که با رسیدن تیم امدادی، عملیات درمان سرپایی انجام و بیماران به بیمارستان منتقل شدند.

طاهری با بیان اینکه مراقبت‌های ویژه برای این افراد صورت گرفته است، تاکید کرد: خوشبختانه مسمومیت آنچنان شدید نبود که بیمار بدحال در این حادثه داشته باشیم.

به گزارش صدای ایران، علت حادثه هنوز اعلام نشده است.
 
 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مسمومیت با گاز کلر استخر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز سمنان گفت: بیان اینکه ضریب هوشی جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار بالاست، گفت: بعد از افتتاح این استخر،ساخت ۲ استخر دیگر در دستور کار قرار گرفته است که در همین سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

رضامراد صحرایی بیان کرد: ‌۲ استخر دیگر به غیر از گرمسار، متوقف بود و تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد:‌ بیشتر این طرح‌ها بیش از یک دهه توقف داشته‌اند و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که به مردم برمی‌گردد و مصداق بارز افزایش بهره‌وری است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخر دانش‌آموزی سمنان باید با بالاترین ظرفیت استفاده شود. گاهی مشاهده می‌شود که یک استخر افتتاح و فقط بعدازظهرها کار می‌کند درحالی‌که باید در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به نحو مطلوب از فضاهای در اختیار استفاده شود.

صحرایی بیان کرد: هم همکاران فرهنگی باید از این فضاها استفاده کنند وهم خانواده‌هایشان و به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت استفاده از این فضاها سوق دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند