Web Analytics Made Easy - Statcounter

            گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

مومیایی کردن در مصر هیچ گاه با هدف حفظ اجساد نبوده است!

مرغ ارزان می شود؟


زنی که از روناک و خواهرش، دختر فراری ساخت!
ارزش پاسپورت ایرانی در جهان مشخص شد


قابی که ایرنا از هوادار ایرانی در قطر منتشر کرد


تصادف مرگبار تریلی و پراید در سیستان و بلوچستان


کدام محصولات جالیزی ارزان شدند؟


اظهارات وزیر خارجه درباره مرگ مهسا؛ کشته نشده
کاهش ۸ درجه‌ای دما و بارش باران در این استان‌ها
پیام احساسی روحانی برای پیروزی یوزهای ایرانی


نیلوفر امینی مجری سابق تلویزیون در کنار همسرش


انفجار مرگبار در مجتمع فولاد بافق یزد


رئیس‌جمهور آذربایجان، ایران را تهدید کرد
آخرین وضعیت بیماری شایع‌شده در اصفهان
تصاویرِ ایسنا از شادی و سرور به سبک زنان تهرانی


تصویری از اقدام یگان ویژه در میدان ولیعصر


اولین عکسِ ابوالفضل پورعرب روی تخت بیمارستان


شرایط دریافت «هدیه ازدواج» تامین اجتماعی
ورود زنان به این مسجد ممنوع شد
این خودرو ۳۸۰ میلیون تومان گران شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: جام جهانی قطر آلودگی هوا تیم ملی فوتبال ایران وریا غفوری روزبه چشمی رامین رضاییان مومیایی مصری پاسپورت ایرانی جام جهانی قطر آلودگی هوا تیم ملی فوتبال ایران وریا غفوری روزبه چشمی رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک مرگبار در خیابان هاشمی به صراف موتوری

ساعت ۶ عصر روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه امسال صدای شلیک گلوله در خیابان هاشمی بلوار معلم پیچید و خبر از یک فاجعه داد. ساکنین خیابان وحشت زده به محل برخاستن صدا شتافتند و با جسد غرق در خون مرد جوان حدودا ۴۰ ساله‌ای مواجه شدند که روی زمین افتاده بود. بلافاصله مراتب موضوع به اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ رسید و ماموران کلانتری شهرک ولیعصر در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

شناسایی هویت قاتل

به این ترتیب رسیدگی به موضوع جنایت در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت و تیم جنایی به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و همچنین تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم از دادسرای جنایی تهران در محل وقوع قتل بالای سر جسد مقتول حاضر شدند و تحقیقات جنایی برای روشن شدن راز جنایت کلید خورد.

در همان گام ابتدایی تحقیقات مشخص شد که این جوان عباس شاه مرادی نام داشته که در بازار خرید و فروش ارز فعالیت می‌کرد. این جوان با صرافی‌های زیادی در ارتباط بود و در طول روز با آنها مراودات مالی داشت. به همین خاطر همیشه برای انتقال ارز به فروشنده‌ها یا خریداران با موتورسیکلت در سطح شهر تردد می‌کرد. مشاهدات و معاینات اولیه تیم تشخیص هویت نشان می‌داد که مقتول با اصابت چند گلوله از پای درآمده است.

بررسی دوربین‌های مداربسته 

با دستور بازپرس جنایی بعد از بررسی کامل صحنه جرم و ثبت آثار به جا مانده از جنایت، جسد به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد. در گام بعدی از تحقیقات جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته موجود در محل وقوع جنایت صادر شد. نتیجه بازبینی دوربین‌ها این بود که مشخص شد موتورسیکلتی با دو سرنشین به مقتول در کوچه خلوت نزدیک شده و او را با شلیک گلوله به قتل رساندند.

سپس از مهلکه گریختند. تلاش ماموران تیم جنایی برای یافتن ردی از عاملین قتل آغاز شد. بررسی دوربین‌های مداربسته در محل تردد مقتول طی روز‌های گذشته حکایت از این داشت که دو موتورسوار او را تحت نظر داشته و کمین کرده بودند تا در فرصت مناسب نقشه جنایت خود را عملی کنند. احتمالا آنها می‌دانستند که بیشتر اوقات مقتول با مقادیر زیادی دلار در سطح شهر تردد می‌کند به همین جهت اقدام به تعقیب او کرده بودند.

کشف ۶۲ هزار دلار از مقتول 

در حالی که در ابتدا فرضیه وقوع قتل با انگیزه سرقت رقم خورده بود، اما کشف مقدار زیادی دلار از داخل لباس‌های مقتول نشان داد که احتمالا قتل با انگیزه انتقامگیری رقم خورده باشد. چرا که قاتلین اقدام به سرقت دلار‌ها نکرده بودند، البته این احتمال هم وجود دارد که آنها متوجه سررسیدن رهگذری شده و در اجرای مرحله دوم نقشه خود یعنی سرقت دلار‌ها ناکام مانده باشند.

به این ترتیب با استعلام وضعیت مقتول در زمان وقوع قتل مشخص شد که او از یک صرافی مقدار ۶۲ هزار دلار، ۱۴۰۰ یورو و ۱۰ میلیون تراول ۱۰۰ هزار تومانی تحویل گرفته بود تا به دست چند مشتری برساند. اما پیش از اینکه موفق به ملاقات مشتری‌ها شود توسط افراد ناشناس هدف اصابت گلوله قرار گرفته و از پای درآمده بود؛ بنابراین گزارش در حالی که اظهار نظر قطعی در مورد انگیزه جنایتکاران تا زمان دستگیری آنها امکان‌پذیر نیست، تلاش کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از متهمان در دستور کارشان قرار دارد. رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

منبع: هفت صبح

tags # اخبار حوادث سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • مغالطه سلیطه / مهدی تدینی
  • مجموعه تاریخی بسطام تا انتقال مومیایی رازآلود به روسیه!
  • دشمنان بنیان خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته‌اند
  • آشنایی استادان و دانشجویان قرقیزستانی با فرهنگ ایرانی
  • تصاویر دردناک جسد یک کودک روی اجساد والدینش | ببینید
  • مادر فلسطینی: فقط اجساد فرزندان شهیدم را می‌خواهم! + فیلم
  • شلیک مرگبار در خیابان هاشمی به صراف موتوری
  • حمله مرگبار اوکراین به خاک روسیه
  • معضل مسلمانان ژاپن؛ «نمی‌خواهم جنازه‌ام را بسوزانند»
  • زلنسکی : حمله مرگبار روسیه به بندر اودسا را تلافی می کنیم