Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@06:54:32 GMT

جسد باران در یخچال کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۷۷۲۰۰

جسد باران در یخچال کشف شد

جسد باران، دختربچه ۶ ساله‌، در یخچال خانه یک قاچاقچی پیدا شد، مادر باران و مرد قاچاقچی دستگیر شدند اما در بازجویی‌ها ادعاهای عجیبی مطرح کردند.

به گزارشمشرق، سی‌ام مهرماه امسال، مأموران پلیس زمانی که برای دستگیری یک مواد فروش وارد خانه‌ای در شهرری شدند، با یخچالی روبه‌رو شدند که دورتا دور آن چسب زده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تصور می‌کردند داخل یخچال موادمخدر جاسازی شده است اما وقتی در آن را باز کردند ناباورانه با جسد دختربچه‌ای حدودا ۶ساله مواجه شدند. دور جسد نایلون و پتویی پیچیده شده و با تحقیقات انجام شده معلوم شد که حدود ۲هفته از مرگ وی می‌گذرد.

هر چند داخل خانه کسی حضور نداشت اما در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد که مرد مواد فروشی که در آنجا زندگی می‌کند، از حدود ۲ماه قبل زن جوانی را به همراه دختر ۶ساله‌اش به نام باران به خانه خود آورده و با آنها زندگی می‌کرد. جسد کشف شده در یخچال متعلق به باران کوچولو بود اما عجیب اینکه مادر باران نیز همراه با مرد موادفروش ناپدید شده بود.

کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران در ادامه بررسی‌ها متوجه شدند که ‌مرد قاچاقچی پیش از این به اتهام خرید و فروش موادمخدر و سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده بود. به این ترتیب پرونده وی از بایگانی بیرون کشیده شد و تحقیقات برای دستگیری این مرد و مادر باران که بی‌شک اسرار قتل باران را می‌دانستند ادامه یافت. فرار متهمان پرونده زمان زیادی طول نکشید و آنها صبح چهارشنبه وقتی به خانه قدیمی بازگشته بودند تا سر و گوشی آب بدهند، دستگیر شدند.

متهمان اما قتل باران را انکار کردند و مرد قاچاقچی گفت: من از چند روز قبل متوجه شدم که پلیس مبارزه با موادمخدر قرار است به خانه‌ام آمده و دستگیرم کند. آنطور که متوجه شده بودم فعالیتم لو رفته و مأموران فهمیده بودند که من در خانه‌ام مواد نگه می‌دارم و فروشنده هستم. به همین دلیل تصمیم گرفتم پیش دستی کنم و به همراه مادر باران که از مدت‌ها قبل با هم زندگی می‌کردیم از خانه فرار کنیم تا دست پلیس به ما نرسد. به همین دلیل باران را در خانه جا گذاشتیم و اطلاعی نداریم که او چطور کشته شده است.

وی ادامه داد: حدسم این است که رقبای من، قدم در خانه‌ام گذاشته و جان باران را گرفته‌اند تا از من انتقام بگیرند. آنها بودند که مرا به پلیس لو دادند تا مرا از سر راهشان بردارند.

هرچند مرد قاچاقچی چنین ادعای عجیبی را مطرح کرد اما مادر باران کوچولو در بازجویی‌ها مدعی شد که خودش جان دخترش را گرفته است. این زن گفت: پس از جدایی از شوهرم، مدت‌ها بود که به‌شدت دچار مشکلات مختلف شده بودم و باران هم مدام بهانه می‌گرفت. روز حادثه درحالی‌که قرص خورده بودم دخترم شروع کرد به بهانه گیری. کنترلم را از دست دادم و اصلا نمی‌دانم چه شد که او را خفه کردم.

وی ادامه داد: بعد از قتل، با همدستی مرد موادفروش جسدش را در یخچال خانه جاسازی کردیم تا در فرصتی مناسب بتوانیم آن را از خانه خارج کنیم اما نتوانستیم و فراری شدیم. در این مدت خانه‌ای در اطراف شهرری اجاره کرده و با هم زندگی می‌کردیم. روز حادثه هم برای اینکه به خانه سر بزنیم به آنجا برگشتیم که پلیس دستگیرمان کرد.

این زن در حالی این ادعا را مطرح کرده که مأموران در بررسی کیف متهمان، دفترچه خاطراتی پیدا کردند که متعلق به مادر باران کوچولو بود. او برخی از وقایع زندگی‌اش را در آن نوشته بود. زن جوان در یکی از صفحات دفترچه نوشته بود که مرد موادفروش باران را کشته است. هم‌اکنون این دو متهم با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند و تحقیقات از آنها برای حل معمای این جنایت دردناک ادامه دارد.

منبع:همشهری

منبع: مشرق

کلیدواژه: تیم ملی ایران قیمت تصادف کشف جسد جسد دختر بچه قاچاقچی قتل قاتل اخبار حوادث حوادث پلیس فراجا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مرد قاچاقچی مادر باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید در نی ریز آسمانی شد

مرحومه حاجیه خانم رباب طاطی، مادر طلبه شهید جعفر راه وار بر اثر ایست قلبی در سن ۸۵ سالگی به فرزند شهید پیوست.

پیکر این مادر شهید ساعت ۱۰ صبح امروز در گلزار مطهر شهدا و در صحن امام زادگان حسن و حسین نی ریز به خاک سپرده شد.

طلبه شهید جعفر راه وار در تیرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • درآمد کمیته امداد تربت‌حیدریه از صدقات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است
  • مادر شهید در نی ریز آسمانی شد
  • سرویس غیراستاندارد یخچال، ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ببینید | دعای مادر گیراست
  • کاربردی‌ترین یخچال برای فروشگاه‌ها
  • وحشت ماه رمضان در ویرانه های قطحی زده غزه/ روایت مادر فلسطینی: چطور برای فرزندانم سحر و افطار تهیه می کنم
  • ایرانی‌ها رکورددار مصرف برق
  • نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر در تهران
  • ایرانی‌ها رکوردار مصرف برق