Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@10:09:09 GMT

قتل طلافروش همدانی مسلحانه بوده است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۷۸۴۷۷

قتل طلافروش همدانی مسلحانه بوده است

ایسنا/همدان دادستان همدان با بیان اینکه قتل طلافروش همدانی مسلحانه بوده است، گفت: سرقت از طلافروشی هنوز تأیید نشده است.

حسن خانجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قتل طلافروش همدانی، اظهار کرد: قتل طلافروش به صورت مسلحانه بوده و این فرد تیر خورده بود اما اینکه طلایی از این مغازه به سرقت رفته، هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان همدان تصریح کرد: قاتل متواری شده و تا زمانی‌که دستگیر نشود نمی‌توانیم اطلاعاتی درباره سرقت ارائه دهیم و پلیس در حال بررسی موضوع است.

به‌گزارش ایسنا، سه‌شنبه یکم آذرماه سال‌جاری جسد یک طلافروش در بازار مظفریه همدان کشف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان طلافروشی قتل استانی اقتصادی قتل طلافروش قتل طلافروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها و محورهای استان همدان لغزنده و ترافیک پرحجم است

ایسنا/همدان رئیس پلیس راه همدان گفت: در اکثر محورهای استان همدان دارای بارش باران هستیم و جاده‌ها لغزنده و ترافیک محورهای استان پرحجم است.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر مبادی ورودی استان از سمت مرکز کشور  دارای بیشترین بار ترافیکی بوده  و بیشترین میزان تردد استان از سمت محور خروجی به سمت کرمانشاه اختصاص دارد.

وی با اشاره به یک مورد تصادف فوتی در روز گذشته در محور قروه درجزین به روستای نیر گفت: متاسفانه ساعت ۱۹ روز گذشته در برخورد یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه سواری پراید راننده وانت پیکان در دم جان خود را از دست داد و پنج نفر از سرنشینان این دو دستگاه خودرو نیز مصدوم شده بودند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ فکری با اشاره به لغزنده بودن و ترافیک پر حجم محورهای استان همدان خاطر نشان کرد: از رانندگان درخواست داریم حتما سرعت مطمئنه را رعایت کرده و موقع گردش حتما جوانب احتیاط و رعایت حق تقدم عبور را بویژه در جاده‌های فرعی و روستایی که دارای عرض کمتر هستند داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه رانندگان در زمان رانندگی به جلو، افزود: با توجه به لغزندگی جاده‌ها و ترافیک  بالا رانندگان حتما از سرعت بالا و سبقت و تجاوز به چپ در زمان رانندگی در محورهای استان پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه از خانه مرد ثروتمند با نقشه شوم زن پرستار
  • کاهش ۱۷ درصدی سرقت‌ها در خوی
  • استفاده بیش از ۴۳۹ هزار خانوار همدانی از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • استفاده بیش از ۴۳۹ هزار خانوار همدانی از طرح کالابرگ الکترونیکی 
  • حادثه ترافیکی در کبودراهنگ ۷ مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت
  • جاده‌ها و محورهای استان همدان لغزنده و ترافیک پرحجم است
  • ساخت نخستین موتور فرد سیلندر کشور توسط مخترع همدانی
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • تشکیل گروه ضربت مقابله با سرقت به عنف و مسلحانه در کرمانشاه