Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، خبرگزاری آناتولی نوشت: یونس یوکسل با بیان اینکه وان ترکیه در دوره تعطیلات از سوی شهروندان کشورهای همسایه با استقبال گسترده روبروست، گفت: بیشتر گردشگران ایرانی به دلیل تخفیف‌های زیاد این روزها (جمعه سیاه) در فروشگاه‌ها به وان آمده‌اند. ظرفیت هتل‌های ما پر شده است، جای خالی پیدا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردشگران ایرانی ۱۲ ماه سال را به شهر ما می‌آیند و این موضوع فصلی و دوره‌ای نیست.

هانیه طاهری یکی از گردشگران ایرانی نیز گفت: ما شهر وان را خیلی دوست داریم، برای خرید و گشت و گذار می‌آییم، در فصول خاصی از سال به اینجا آمده و اوقات خوشی را سپری می‌کنیم.

کد خبر 723226 برچسب‌ها ترکیه خرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاه چادرهای عشایری مبادی ورودی استان همدان، میزبان گردشگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر اداره امور عشایر همدان گفت: اداره امور عشایر همدان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری و با حضور راهداران و عوامل انتظامی، در راستای توسعه گردشگری و اجرای طرح نوروزی ۶۰-۳۰ و ایجاد نوروزگاه ها، سیاه چادرهای عشایری برای استقبال از میهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهر همدان، نهاوند و تویسرکان برپا کرده است.

جعفر کاویانی دلشاد افزود: همچنین درمناطق گردشگری سطح شهر و نیز تپه تاریخی و باستانی هگمتانه سه سیاه چادر عشایری مستقر هستند.

وی کاویانی دلشاد افزود: این رویداد با هدف اشاعه فرهنگ و آداب و رسوم عشایری و ارائه صنایع دستی معرف جامعه عشایری مورد استقبال میهمانان و گردشگران نوروزی انجام می شود و تا ۱۸ فروردین میزبان شهروندان و گردشگران هستند.

مدیر اداره امور عشایر همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه ۶۰ درصد تصادفات در ورودی و خروجی‌ها و نزدیک ۳۰ کیلومتر مانده به شهر اتفاق می‌افتد پویش طرح نوروزی ۳۰-۶۰ در استان همدان با هدف کاهش تصادفات راه‌اندازی شده است.

دیگر خبرها

  • سیاه چادرهای عشایری مبادی ورودی استان همدان، میزبان گردشگران
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند
  • انتقاد تند از علی مطهری بعد از اظهاراتش درباره نوروز /به دنبال تبدیل عید به عزا هستید؟/خیال نکنید مردم خیلی سرخوش‌ هستند اما.../نوروز تعطیل بردار نیست
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از موزه‌های اردبیل
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • رهبر انقلاب: امروز هر کس رسانه‌ی قوی‌تر داشته باشد، موفق‌تر است/ سلاح رسانه‌ای شعری ما ایرانی‌ها قدرتمند و اثرگذار است/ جلوی هجوم زبانهای بیگانه به زبان فارسی را بگیرید
  • گلایه گردشگران از نبود باجه الکترونیکی خرید بلیت