Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه امیرجان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۵ میلیون و ۹۴ هزار و ۹۶۶ سهم به ارزش ۱۳ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان هفته‌ گذشته در بورس منطقه سمنان داد و ستد شد.

وی افزود: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه سمنان، ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۱۵ سهم به ارزش سه میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بورس منطقه سمنان گفت: ۶ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۳۵۱ سهم به ارزش ۱۰ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان نیز به فروش رسید.

شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز چهارشنبه دوم آذر با سه هزار و ۳۸۶ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۸۸ واحد رسید.

۱۴ دفتر کارگزاری در شهرستان سمنان، یک دفتر کارگزاری در شهرستان مهدیشهر، ۱۲ دفتر کارگزاری در شهرستان شاهرود، سه دفتر کارگزاری در دامغان و یک دفتر کارگزاری در شهرستان گرمسار برای ارائه خدمات فعال است.

برچسب‌ها استان سمنان سمنان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان سمنان سمنان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار استان سمنان سمنان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار دفتر کارگزاری در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۷۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان

یاسر هادی پور، مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از رفع تصرف بیش از ۲ هکتار از اراضی استملاکی در شهرستان لاهیجان خبر داد.

او گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حرائم کانال ها، بستر رودخانه‌ها و آب بندان ها) پیرو گزارش مدیریت منابع آب شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل نسبت به طرح شکایت به طرفیت ۷ نفر از متصرفین اراضی استملاکی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان واقع در روستای شکاکم اقدام شد.

مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان افزود: لذا پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی دادستان لاهیجان و حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مربوطه مدیریت منابع آب این شهرستان به وسیله یک دستگاه بیل زنجیری کلیه اراضی متصرفه به مساحت ۲/۱ هکتار رفع تصرف شد.

هادی پور تصریح کرد: در راستای صیانت از منابع آبی و به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی دفتر حقوقی آب منطقه‌ای گیلان از انجام وظایف محوله قانونی خود به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • صعود بورس از منطقه امن
  • صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت‌های پرسپولیس و استقلال مورد تایید قرار گرفت
  • یک شرکت کارگزاری بیمه، پنجمین شرکت فرعی زیرمجموعه ثفارس!
  • آقای نماینده؛ پای ۶۰ میلیون سهامدار در میان است