Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه موجب مصون ماندن از آسیب های حوادث و فتنه ها می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، تجمع بزرگ بسیجیان استان قزوین روز شنبه در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

در این تجمع که سردار آتانی فرمانده سپاه استان، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، کاظمی فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی و هزاران نفر از بسیجیان  گروههای مختلف حضور داشتند برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رستمعلی آتانی در این گردهمایی اظهارداشت: در سالروز تشکیل بسیج بار دیگر با امام راحل و مقام رهبری تجدید بیعت می کنیم تا در مسیر ارزشها با صلابت تر از گذشته حرکت کنیم.

وی افزود: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی برای تبیین فرهنگ بسیجی و حفظ ارزش‌های انقلابی است و شما بسیجیان بایستی در این راه با صلابت حرکت کنید.

رفیعی آتانی تصریح کرد: بسیج از زمان تشکیل خود تاکنون دست.اردهای زیادی برای کشور داشته و در شرایط حساس کنونی نیز در خدمت مردم و نظام خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: بسیج مردمی ترین نهاد کشور است و با داشتن شبکه ای گسترده همواره در حوادث ، فتنه ها، بحران‌ها در کنار مردم و نظام بوده و مشکلات را حل کرده است و پس از این نیز همچنان آماده خدمت رسانی است.

انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه قزوین سردار آتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمشیدی ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از هنرمندان برتر بسیجی استان افزود: این سازمان دوهزار عضو در استان دارد و فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی همچون عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی داشته و نشست هم اندیشی هنرمندان نیز در راستای توانمند سازی هنرمندان بسیجی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این راستا به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در آئینی از هنرمندان برتر بسیجی استان تجلیل شد.

جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید «مجید فریدفر» گرامی داشته شد.

وی تصریح کرد: آئینی نیز به مناسبت سالروز تأسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد و مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شدند.

کد خبر 6079914

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است