Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:20:29 GMT

کارنامه جوانان هلال احمر درخشان است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۸۰۱۲۶

کارنامه جوانان هلال احمر درخشان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد گلفشان روز شنبه در همایش گرامیداشت و تجلیل از جوانان بشردوست استان به مناسبت فرارسیدن هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سالن کتابخانه امام خمینی(ره) شهر قزوین، افزود: جوانان هلال احمر در ایام کرونا خدمات ارزنده ای ارائه کردند و در نجات جان انسانها و پیشگیری از گسترش بیماری بسیار نقش آفرین بودند که باید از زحمات آنها قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پیشکسوتان و بازنشستگان جمعیت هلال احمر نیز نقش مهمی در پیشبرد برنامه های جمعیت داشته اند که زحمات آنها جای تقدیر دارد و تلاش خواهیم کرد از تجارب آنها همچنان استفاده کنیم.

این مسوول با تاکید بر مهربانی و حسن خلق جوانان جمعیت در خدمت رسانی به مردم، افزود: نیروهای این جمعیت همواره مهربان بوده و هستند و تلاش می کنند با محبت اهداف بشردوستی را ترویج کنند.

گلفشان ادامه داد: نعمات الهی قابل شمارش نیست اما خداوند در قرآن از متاع قلیل یاد کرده و نعمت بزرگ و عظیم را همان خلق پیامبر اعلام کرده چون یکی از مهمترین خصوصیات پیامبر مهربانی است که بدون آن نمی توان در این نهاد خدمت کرد.

وی با اشاره به برنامه های بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان قزوین، اظهار داشت: قزوین در برنامه های بشردوستانه پیشرو است و امیدواریم برنامه های ملی را با کمک جوانان و مدیران این جمعیت در قزوین اجرا کنیم.

بذر مهر و دوستی و بشر دوستی را در جمعیت قزوین می کاریم

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در این مراسم گفت: بذر مهر و دوستی و بشر دوستی و امداد و نجات را باید در جمعیت بکاریم و با رعایت دستورالعمل تعیین شده در جذب و آموزش و نگهداری داوطلبان جدی تر عمل کنیم.

حسین خوئینی ها بیان کرد: در دوره جدید مدیریتی هلال احمر، تاکید جدی تر ما آموزش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان است و علاقه مندیم دستورالعمل های جمعیت به صورت بومی اجرا شود و دراین راستا باید مطالبات و خواسته های جوانان را بشناسیم و آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان پیشران هستند،افزود: این قشر به لحاظ تفکر و عقیده و عملکرد همیشه باید پیشگام باشد تا به موفقیت برسید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: تاکنون خدمات زیادی در حوزه جوانان جمعیت ارائه شده اما لازم است حرکت در این عرصه با شتاب بیشتری تداوم یابد تا به دستاوردهای بهتری برسیم.

در ادامه این مراسم از جوانان برتر و اعضای فعال شعب جمعیت هلال احمر استان نیز تجلیل شد.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر وزارت ورزش و جوانان استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان جوانان جمعیت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود

کمیته رصد هوشمند و پدافند غیرعامل جمعیت هلال احمر امروز با حضور نمایندگانی از تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل مستقل در مرکز عملیات اضطراری ساختمان صلح تشکیل شد.

به نقل از جمعیت هلال‌احمر، مرتضی مرادی پور سرپرست ستاد پدافند غیرعامل در نشست این کمیته تاکید کرد: شناخت موضوعی و ایجاد ادبیات مشترک، مشارکت در تدوین سند مأموریتی و اهداف راهبردی، جلوگیری از موازی کاری و تداخل در امور تخصصی، استفاده از تجربیات مشابه و درس آموخته‌های گذشته، ایجاد حلقه ارتباطی و تمایلات بین سازمان و یکپارچگی و تغییر دانش، نگرش و رفتار در حوزه پدافند غیرعامل از اهداف تشکیل این کمیته است.

وی افزود: با افتتاح این مرکز و با تجمیع همه اطلاعات و تجربه‌های مدیریتی به صورت داشبورد کاملاً تخصصی برای مواجهه با شرایط عادی و اضطراری، عملاً یک مرکز جامع و دائم در سطح کشور و برای رصد تمامی رخداد‌ها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در همه حوزه‌ها ایجاد شده است.

مرادی پور تاکید کرد: رصد و پایش هوشمند و متمرکز اطلاعات مرتبط با مأموریت‌های داوطلبانه، بشردوستانه و امدادی و مخاطرات غیرمترقبه در هلال احمر ایران، سبب می‌شود که علاوه بر دسترسی به اطلاعات دقیق و درست از مبادی معتبر، هماهنگی‌های لازم با دیگر مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم ساز که در شرایط اضطراری و رخداد‌ها نیازمند خدمات داوطلبانه و اضطراری، وارد عمل می‌شوند، به سرعت و سهولت انجام شود.

گفتنی است، مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد