Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:44:14 GMT

قزوین پیشران بومی سازی اهداف هلال احمر است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۸۰۶۷۲

قزوین پیشران بومی سازی اهداف هلال احمر است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوئینی در آئین تجلیل از جوانان جمعیت هلال احمر که صبح شنبه در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد اظهار کرد: عقیده داریم که بذر مهر و دوستی و آنچه در شعار جمعیت هست را در این زمین بارور جوانان باید کاشت تا رویش‌های بالنده ای را شاهد باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: رشد و جذب جوانان از برنامه‌ها و اساسنامه جمعیت هلال است و تر بیت، آموزش، جذب و نگهداری نیرو است که با توجه به دستورات بالادستی موظف به اجرا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز چیزی که بیشتر به آن تاکید می‌کنیم معرفی آموزش و غنی سازی به طور جدی است که در آینده هم این موضوع را به خصوص با دستور العمل بومی پیش خواهیم برد.

این مسئول با تاکید بر این موضوع که بومی سازی دستور العمل ها همواره در قزوین مورد توجه قرار گرفته عنوان کرد: ما این دستورالعمل را انجام داده و در آن پیشرفت داشته و میدانیم که می‌توانیم موفق تر هم شویم.

خوئینی‌ها تصریح کرد: ما می‌خواهیم حرف و نظر جوان را بشنویم و با این سبک برنامه‌ریزی کنیم و به جلو برویم و میدانیم نتیجه مثبت می‌گیریم چرا که رهبر معظم انقلاب هم جوانان را پیشران پیشرفت کشور می‌دانند.

وی با بیان این نکته که تا امروز زحمات زیادی در جمعیت هلال احمر کشیده شده گفت: ابتکار عمل و خلاقیت فوق العاده در قزوین دیده می‌شود و در حوزه جوانان باید پیشرفت تسریع شود تا بتوانیم نهایت ثمر را از مجموعه فعالیت‌ها ببینیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج با درایت و دور اندیشی امام خمینی (ره) تشکیل شده و جایگاه آن در گام دوم انقلاب و جهاد تبیین با درایت رهبر معظم انقلاب به چشم می‌آید و ما نیز در این ریل گذاری قدم بر می‌داریم و در جهت هلال بسیجی بودنمان پیش می‌رویم.

کد خبر 5640529

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر قزوین جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بوشهر هفته بسیج بسیج جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل اغتشاشات 1401 تبریز ویروس کرونا اصفهان اغتشاشات ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از وقوع دومین سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت بر اثر برخورد زنجیره‌ای خودروها با انتقال ۱۰ مصدوم به بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند درخصوص وقوع سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت، اظهار کرد: صبح امروز هفتم فروردین برخورد زنجیره‌ای خودروها با یکدیگر در آزاد راه قزوین - رشت اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این تصادف در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین- رشت و در مسیر شمالی نزدیک تونل ۴۰۰ متری و حوالی طارم روی داد و بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این حادثه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی چهار مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، صبوری خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز یک حادثه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت کیلومتر ۵۰ و نزدیک به طارم سفلی رخ داده بود که ۹ مصدوم برجای گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ دستگاه خودرو در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت