Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@02:15:07 GMT

اجتماع ۵۰۰۰ نفری بسیجیان در شهر قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۸۰۹۵۵

اجتماع ۵۰۰۰ نفری بسیجیان در شهر قزوین برگزار شد

اجتماع بزرگ پنج هزار نفری بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و با شعار وحدت و همدلی اجتماع بزرگ پنج هزار نفری بسیجیان شهر قزوین ظهر امروز در سالن شهید بابایی این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تجمع تمام اقشار بسیج اعم از جوانان، پیشکسوتان و اصناف مختلف بسیج حضور داشتند.
  طنین انداز شدن یکصدای «ایران، ایران» و ابراز ارادت بسیجیان به پیروزی روز گذشته تیم ملی فوتبال در برابر تیم ولز از جمله حاشیه‌های این مراسم بود که فضای ورزشگاه را لبریز کرده بود.
  در ابتدای این مراسم و بعد از هم صدا شدن بسیجیان در حمایت از تیم ملی فوتبال، گروه ابن‌الرضا (ع) سرودی را به مناسبت هفته بسیج همخوانی کردند که شور و هیجان ویژه‌ای به ورزشگاه بخشیده بود.
  در ادامه مراسم سخنرانی رهبر مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از بسیجیان از رسانه ملی به طور همزمان در سالن شهید بابایی پخش شد و بسیجیان گوش به فرامین ایشان بودند.
  رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از سخنان خود عنوان کردند: «بسیجی دهه شصتی و دهه هشتادی و دهه نودی تفاوتی ندارند. شما دهه هشتادی و دهه هفتادی و ... هستید؛ جوانان نورس هستید؛ نه امام را دیده‌اید نه دوران انقلاب را دیده‌اید نه دوران دفاع مقدس را دیده‌اید، اما همان روحیه‌ی جوان تو میدان جنگ در شما هم هست. دهه‌ی شصت و نود و هشتاد ندارد؛ این حرف‌های انقطاع نسلی و از این چیزهایی که می‌گویند، اینها حرفهای روشنفکری در گعده‌های روشنفکرانه است؛ واقعیتها غیر از این است. امروز بسیج، همان بسیج دهه شصت است».
  گفتنی است روز یکشنبه 29 آبان ماه روز بسیج سازندگی و پیشرفت، دوشنبه 30 آبان ماه بسیج مسجدمحوری و جامعه اسلامی، سه‌شنبه اول آذر بسیج نوآوری و جهاد علمی، چهارشنبه دوم آذر بسیج مردم سالاری و ایران قوی و مستقل، پنج‌شنبه سوم آذر بسیج مظهر جهاد و شهادت، جمعه چهارم آذر بسیج، ایمان و تربیت اسلامی و شنبه پنجم آذر بسیج مقاومت و اقتدار ملی نامگذاری شده است.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آذر بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا،مجریان طرح نور ( عفاف و حجاب) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها (صحن امام رضا علیه السلام)با حضور سردار رادان فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار می شود.

زمان برگزاری این اجتماع،پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ، ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود