Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های ملی اسپانیا و آلمان در دومین بازی خود در جام جهانی 2022 به مصاف هم خواهند رفت، در حالی که شرایطی کاملا متفاوت دارند. اسپانیا در اولین بازی 7-0 بر کاستاریکا پیروز شد اما آلمان 2-1 به ژاپن باخت. به همین دلیل بازی برای آلمان مرگ و زندگی است.

لوییس انریکه، مربی اسپانیا، در نشست خبری این بازی گفت:«آلمان همیشه هجومی بازی کرده و سعی می کند حریف را در زمین خودش پرس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان هم مثل اسپانیا دوست دارد مالک توپ و میدان باشد و از این نظر بسیار شبیه به ماست. به همین دلیل فردا چالش بزرگی پیش رو داریم. در این بازی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ببینیم کدام یک موفق تر عمل خواهد کرد.»

انریکه ادامه داد:«خوب دقت کنید که برابر تیمی بازی داریم که چهار بار قهرمان جهان شده و چهار ستاره روی پیراهنش دارد. من در جام جهانی 1994 برابر آلمان قرار گرفتم. باید بگویم که بازی فیزیکی آنها بی رحمانه بود و بسیار قدرتمند بودند. اگر یک تیم مبارزه کردن را به خوبی بلد باشد، آن تیم آلمان است. در تاریخ فوتبال آلمان بارها دیده ایم که روند منفی را تغییر داده اند و در نهایت قهرمان نیز شده اند. بازیکنان بسیار خوبی هم دارند ولی ما هم به خودمان ایمان داریم و می توانیم برنده بازی باشیم.»

انریکه در مورد چگونگی مدیریت هیجان و احساسات تیم پس از پیروزی پرگل برابر کاستاریکا گفت:«به راحتی. سه امتیاز کسب کردیم و تمام. قرار نبود بیش از اندازه هیجان زده شویم. در پیش بودن بازی با آلمان هم کمک کرد چون اگر برابر این تیم ببازیم، پیروزی برابر کاستاریکا اهمیتش را از دست خواهد داد.»

آلمانی که شکست خورده خطرناک تر است یا آلمان پیروز:«هرگز نمی توان متوجه شد کدام شرایط به سود ماست. قبل از این بازی ما از نتیجه بازی ژاپن-کاستاریکا مطلع شده ایم و این هم می تواند روی روند بازی تاثیرگذار باشد. در نهایت برای من مهم کنترل بازی است. اینکه آلمان اگر ژاپن را می برد خطرناک تر بود یا آلمان فعلی را هرگز نمی توان فهمید.»

تغییرات در ترکیب اصلی:«من برای هر بازی یک ترکیب ثابت ندارم. در تیم من هیچ بازیکنی همیشه ثابت نیست و بازی بعد می تواند نیمکت نشین باشد. همه چیز به حریف بعدی و کیفیت بازیکنان در تمرین بستگی دارد. معمولا یک ترکیب را تکرار نمی کنم ولی به همه بازیکنانم چشم بسته اعتماد دارم. ترکیب اصلی مهم نیست و از نظر من 16 بازیکنی که می توانند در میدان حاضر باشند باید بهترین عملکرد را ارائه دهند. ایجاد تغییرات حیاتی است. انتخاب ترکیب اصلی کمترین نگرانی من است. مهم این است که تیم بتواند به گونه ای بازی کند که پیروز شویم.»

چیزی که شما را در جام جهانی تحت تاثیر قرار داده است:«برابر بودن بسیاری از بازی ها جالب بوده و نتایج شگفت انگیزی را شاهد بوده ایم. این از زیبایی های فوتبال است. در مورد اینکه کدام تیم بهترین فوتبال را ارائه داده، هر کسی نظر خودش را دارد.»

احتمال تکرار نمایش عالی اسپانیا در بازی با کاستاریکا:«کسی چه می داند؟ برابر کاستاریکا اوضاع به سود ما شد و هر چه توپ روی دروازه آنها آوردیم، گل شد. به دنبال تکرار آن نتیجه در بازی های بعد نیستیم و برای من پیروزی برابر آلمان کافی است. وقتی برابر تیمی قدرتمند مثل آلمان بازی می کنید، جزئیات بسیار تعیین کننده خواهند بود. ما می خواهیم نشان دهیم تیم بهتری هستیم.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد

به گزارش ورزش سه، ستاره بازی رفت سپاهان در دیدار رفت در بازی امروز غایب است و ستاره جوان طلایی‌پوشان این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

محمدجواد حسین نژاد اولین بازی درخشان خود در ترکیب سپاهان را در دربی اصفهان انجام داد و پس از عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن در ترکیب این تیم حضور نسبتا ثابت پیدا کرد.

این ستاره جوان در بازی رفت گل و پاس گل ارسال نکرد اما با حرکات پا به توپ و دریبل‌های سریعی که می‌زد ورزشگاه را به وجد آورده بود و هواداران از ظهور یک بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم سپاهان هیجان زده شده بودند.

محمدجواد حسین نژاد در طول لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 3 پاس گل و 2 گل به ثمر رسانده بود و عملکرد خوبی داشت.

نبود او در این مسابقه با توجه به عملکرد در بازی رفت در این مسابقه چشم آمده و حضور او می‌توانست به جذابیت های این مسابقه کمک بیشتری کند، سپاهان در بازی رفت محمد قربانی را هم در ترکیب داشت که این بازیکن هم نیم فصل از این تیم جدا شد و در این مسابقه حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید