Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@06:39:09 GMT

پایان نیمه اول؛ لهستان یک _ عربستان صفر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۸۱۷۶۹

پایان نیمه اول؛ لهستان یک _ عربستان صفر

لهستان و عربستان از دقایقی قبل به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لهستان و عربستان در دومین دور از گروه C رقابت‌ها و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه _ پنجم آذر ماه _ در استادیوم البیت مقابل هم قرار گرفته‌اند که این مسابقه در نیمه اول با برتری یک گله به سود یاران لواندوفسکی در جریان است. این در حالی است ک عربستان فرصت جبران نتیجه از روی نقطه پنالتی را داشت اما درخشش شزنی، برتری لهستانی‌ها را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله گروهی، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های ملی لهستان و عربستان

ورزشگاه: اجوکیشن‌سیتی، دوحه

گل‌ها: پیوتر زیلنسکی (دقیقه ۳۹، برای لهستان)

اخطار: جیکوب کیوور (دقیقه ۱۵، از لهستان) - متئو کش (دقیقه ۱۶، از لهستان)، آرکادویژ میلیک (دقیقه ۱۹، از لهستان) -عبدالله المالکی (دقیقه ۲۰، از عربستان) -عبدالله العمری (دقیقه ۲۷، از عربستان)

اخراج: -

تیم ملی لهستان: وویژیک شزنی، کمیل گلیک، جیکوب کیوور، متئو کش، بارتوژ بریژینسکی، کریستین بیلیک، کریچوویاک، فرانکوفسکی، پیوتر زیلنسکی، روبرت لواندوفسکی، آرکادویژ میلیک

سرمربی: چسواو میشنیویچ (لهستان)

تیم ملی عربستان: محمد العویس، محمد البریک، علی البلیهی، عبدالله العمری، سعود عبدالحمید، محمد کانو، عبدالله المالکی، سامی الناجی، سالم الدوساری، صالح الشهری، فراس البوریکان

سرمربی: هروه رنار (فرانسه)

داور: ویلتون سامپایو (برزیل)

شرح بازی:

سبزپوشان عربستان بازی را بهتر آغاز کردند و با اعتماد به نفس سعی در خلق موقعیت داشتند. شاگردان رنار توپ و میدان را در اختیار داشتند و برتری مطلق‌شان کاملاً به چشم می‌آمد. بعد از دقایقی شدت حملات عربستان کاهش یافت و عربستان جلو کشید. همین موضوع موجب شد تا روی هوش لوا و پاسش، زیلنسکی لهستان را به گل اول برساند.

چند دقیقه بعد عربستان به یک ضربه پنالتی دست یافت اما شزنی مانع از گلزنی سالم الدوساری شد و در ریباند، البریک را هم ناکام گذاشت.

شرح گل:

۱ - ۰ (پینور زیلنسکی - دقیقه ۳۹) - لواندوفسکی با فرصت‌طلبی پاس ارسالی به محوطه را از جلو العویس ربود و پاس کات بک را در آستانه دروازه به زیلنسکی رساند تا توپ را محکم به تور دروازه عربستان بکوبد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳- شوت کانو با بغل پا را شزنی از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۶- کرنر ارسالی لهستانی‌ها با ضربه سر لواندوفسکی همراه شد و صالح الشهری توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه ۴۵- سالم الدوساری پنالتی را زمینی به سمت راست دروازه زد که شزنی توپ را گرفت و در برگشت، البریک هم نتوانست شزنی که از شیرجه قبلی روی زمین قرار داشت را مغلوب کند تا تنها یک کرنر به سود شاگردان رنار به دست آید.

نکات ویژه:

* در دقیقه ۴۴ خطا لهستانی‌ها روی البریک باعث شد تا داور برزیلی پس از بازبینی صحنه در VAR، نقطه پنالتی را به سود سعودی‌ها نشان داد.

کد خبر 622419

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عربستان عربستان سعودی تیم ملی عربستان لهستان تیم ملی لهستان جام جهانی قطر 2022 جام جهانی جام جهانی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی قطر جام جهانی2022 قطر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی

تیم فوتبال منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی انگلیس توانست در خانه با دو گل نیوکسل را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و نیوکسل از مرحله یک چهارم جام حذفی انگلیس در ورزشگاه الاتحاد از ساعت ۲۱ برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۲ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۱۳ برناردو سیلوا با یک بغل پای زیبا توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و در دقیقه ۳۱ برناردو سیلوا از پشت محوطه جرمیه با یک شوت برای بار دوم دروازه نیوکسل را باز کرد و در این بازی این بازیکن دبل کرد و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستد روی دروازه‌های یکدیگر موقعیتی ایجاد کنند و بازی در آخر به سود منچسترسیتی به اتمام رسید.

منچسترسیتی با این برد به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  • صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی
  • پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!
  • سیتی ۲-۰ نیوکسل: شانس سه‌گانه زنده ماند!
  • اوساسونا 2-4 رئال: وینیسیوس را عصبانی نکنید!