Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، ایستگاه گازران (شماره ۱۴) مترو تبریز افتتاح شد.

بر این اساس امروز دومین وعده ناوگان حمل‌ونقل شهری مبنی بر اتمام پروژه ایستگاه گازران با تلاش‌های مجموعه سازمان، پیمانکاران، مشاوران، تکنسین‌ها و کارگران عملی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر ایستگاه لاله مطابق روزشمار و حتی چهار روز زودتر از موعد مقرر پایان یافته بود.

ایستگاه گازران با زیربنای ۱۳ هزار متر مربع و با دسترسی شمالی و جنوبی به اتمام رسیده است. هزینه‌های کل ایستگاه با احتساب پله‌برقی ها، آسانسورها، سیستم LPS، RS و دیگر تجهیزات به کار رفته بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان است. این ایستگاه در عمق ۲۵ متری از سطح خیابان و به علت بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و مجاورت با ساختمان‌های قدیمی با کار مهندسی دقیق و تخصصی اجرا شده است.

پنج هزار تن میلگرد در این پروژه به کار رفته و ۱۲ کیلومتر سازه نگهبان به صورت شمع مسلح و پلاستیک برای آب‌بندی اجرا شده است.

بیش از ۴۰ هزار متر مکعب بتن ریزی، بالغ بر ۲۸ هزار متر مربع قالب بندی سازه، ۷۲ هزار متر مکعب خاک برداری، پنج هزار متر مربع سنگ‌کاری و سه هزار و ۳۰۰ متر مربع کاشی‌کاری در این پروژه انجام شده است.

ایستگاه گازران (شماره ۱۴) متروی تبریز با سکوی جزیره‌ای با بهره گیری از توان معماران متخصص به صورت معماری ایرانی طراحی و اجرا شده است.

کد خبر 5640552

منبع: مهر

کلیدواژه: شهردار تبریز شهرداری تبریز تبریز بوشهر هفته بسیج بسیج جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان اغتشاشات 1401 تبریز اردبیل ویروس کرونا اصفهان انقلاب اسلامی ایران ایستگاه گازران متر مربع هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب