Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@08:20:19 GMT

اولین اخراج مجیدی در فوتبال امارات

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۸۱۹۴۸

اولین اخراج مجیدی در فوتبال امارات

به گزارش "ورزش سه"، در بازی برگشت از جام بانک اسلامی ابوظبی امارات، اتحاد کلباء میزبان الوحده است. تیم مجیدی در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و به دنبال جبران نتیجه بود که در همان دقایق اولیه نیز توانست دروازه میزبان را باز کند.

در شرایطی که نیمه اول رو به پایان بود، یک ارسال به روی دروازه با سرنگونی بازیکن الوحده در محوطه جریمه همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور مسابقه با تصمیمی سخت گیرانه یک خطای پنالتی به سود الوحده اعلام کرد. در تصاویر تلویزیونی مشخص شد که دست مدافع کلباء به صورت بازیکن الوحده برخورد کرده و داور این صحنه را خطا تشخیص داد.

فرهاد مجیدی که کنار زمین نسبت به تصمیم داور معترض بود، رو به نیمکت تیمش کرد و دست هایش را به نشانه تعجب و سردرگمی از اعلام این خطای پنالتی باز کرد. او در کنار زمین به داور چهارم معترض بود و اعتقاد داشت خطایی در محوطه جریمه رخ نداده است.

پس از این موضوع، داور چهارم با استفاده از ارتباط رادیویی از داور بازی خواست تا به کنار زمین بیاید. او نیز بلافاصله دست به جیب شد و با یک کارت قرمز مستقیم، فرهاد مجیدی را اخراج شد. پس از آن، سرمربی کلباء به اعتراض خود ادامه داد و مدعی بود خطای در محوطه جریمه رخ نداده است.

نکته جالب اینکه مجیدی پس از اخراج، با سرمربی الوحده نیز مشغول صحبت شد و به مانوئل خیمنز توضیح داد که تصمیم داور در اعلام این خطا اشتباه بوده است.

در نهایت این پنالتی به سود الوحده اعلام شد و ژائو پدرو آن را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد. این بازی اکنون با نتیجه 2 بر یک به سود الوحده در جریان است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم داوری ژاپنی بازی ایران را سوت می زند

تیم ملی ایران در فیفادی پیشرو برابر ترکمنستان قرار می گیرد...

طرفداری | دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 روز پنجشنبه دوم فروردین ماه 1403 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

اعلام فدراسیون جهانی فوتبال یوسوکه آراکی به عنوان داور و جون میهارا و کوتا واتنبه به عنوان کمک های وی  از ژاپن این بازی را قضاوت می کنند. هیروکی کاساهارا به عنوان داور چهارم برای این مسابقه انتخاب شده است.

همچنین ناظر داوری از کشور مالزی و نماینده مسابقه از هند است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • مکالمه ژاوی با داوران بازی مقابل اتلتیکو مادرید؛ بهش کارت بده و بندازش بیرون! + عکس
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • تیم داوری ژاپنی بازی ایران را سوت می زند
  • داور ژاپنی بازی ایران - ترکمنستان را سوت می‌زند
  • عصبانیت ژاوی: چرا گفتی اخراجم کند! (عکس)
  • یک اشتباه داور، کل فصل را زیر سوال می‌برد
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • اخراج ژاوی در بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا به دلیل اعتراض شدید به داور / عکس
  • ادامه حواشی ژاوی: اعتراض تا حد اخراج! (عکس)
  • کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس