Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۹۸ در صحبت‌هایی عجیب ادعا کرده که دولت ایران در نیمه دوم بازی دو تیم در جام جهانی، مداخله کرده است، موضوعی که با واکنش مربی وقت تیم ملی ایران مواجه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، استیو سامپسون سرمربی سابق تیم ملی آمریکا مدعی شده که دولت ایران در نیمه دوم بازی آن‌ها در جام جهانی ۱۹۹۸ مداخله کرده و پاسپورت بازیکنان تیم ملی ایران را مصادره کرده و امنیت آن‌ها و خانواده‌های‌شان را در صورت شکست برابر آمریکا تهدید کرده است!

این اظهارات درحالی از سوی سرمربی وقت آمریکا مطرح شده که او هیچ مستند و ادله‌ای درباره گفته‌هایش ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن ذوالفقارنسب، مربی وقت تیم ملی ایران که به عنوان دستیار جلال طالبی در دیدار با تیم ملی آمریکا حضور داشت، در گفت‌وگو با ایسنا این موضوع را به شدت تکذیب کرد. ذوالفقارنسب گفت: چنین موضوعی را برای اولین بار است که می‌شنوم و اصلا چنین مساله‌ای صحت ندارد.

ایران و آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه برابر هم به میدان رفتند که هنک اشتاینبرچر مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال آمریکا آن را "مادر همه بازی‌ها" نامیده بود.

دیدار دو تیم ملی ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز در روز سه شنبه بسیار حساس است و ایران با برد و حتی یک مساوی به دور بعد راه خواهد یافت.

الکسی لالاس بازیکن آمریکا در آن جدال معروف نیز گفت: بسیار بسیار واضح بود که برای ایران، این بازی خیلی بیشتر از یک بازی فوتبال بود. این یک شکست کامل و شرمساری برای ما بود.

استیو سمپسون، سرمربی ایالات متحده آمریکا به درخواست‌های فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا برای اتخاذ موضعی غیرسیاسی عمل کرد اما او پس از جام جهانی و پس از اینکه ایالات متحده در بین ۳۲ تیم حاضر آخر شد، استعفا داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال آمریکا آمریکا در جام جهانی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب مکرون درباره حمله به روسیه

به گزارش همشهری آنلاین، چند هفته پیش نیز رییس‌جمهور فرانسه مدعی شد که سران ناتو درباره احتمال اعزام نیروی زمینی به اوکراین برای مقابله با روسیه گفت‌وگو کردند، اما بیشتر مقامات و رهبران اروپایی این اظهارات ماکرون را رد کردند.

کد خبر 839692 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه فرانسه - امانوئل مکرون روسیه ناتو

دیگر خبرها

  • درگیری عجیب یورگن کلوپ با خبرنگار: حالت خوب نیست و سوال احمقانه می‌پرسی!
  • اظهارات عجیب مکرون درباره حمله به روسیه
  • واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، روسیه و چین ؛ پیام مهمی برای غرب دارد
  • درخواست سرمربی فاینورد هلند از قلعه‌نویی
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • تقوی: فدراسیون والیبال ساختارش حرفه ای نیست/ واکنش رئیس جدید به اظهارات افشاردوست
  • واکنش شدیداللحن به اظهارات وقیحانه مقام اسرائیلی درباره تجزیه ایران به ۶ کشور
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس
  • واکنش عجیب وکیل میلاد حاتمی‌ به اظهارات بازپرس پرونده تتلو