Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:11:35 GMT

بازجویی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال چین

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۸۳۹۲۶

بازجویی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال چین

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال چین در کشورش بازجوبی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت دولتی استان مرکزی چین؛ مقامات دولتی این کشور تحقیقاتی را درباره لی تی به اتهام نقض جدی قانون آغاز کرده‌اند. 

بر اساس این گزارش؛ بازجوبی از لی تی توسط دپارتمان انضباطی وزارت ورزش چین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جزئیات بیشتری از نوع تخلف او منتشر نشده است.

لی تی 45 ساله در سال‌های 2002 تا 2006 برای اورتون در لیگ برتر انگلیس بازی کرد. او سال 2020 سرمربی تیم ملی فوتبال چین شد اما سوم دسامبر 2021 حکم اخراج خود را دریافت کرد. 

واکنش مقامات کوزوو به اقدام جنجالی صربستانی‌ها در رختکن + عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال چین تیم ملی فوتبال چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جسد یک فرازمینی باردار در پرو

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ مکزیک شهریور ماه گذشته در یک کنفرانس خبری از اجساد ۲ موجود که به قول اعضای کنگره متعلق به موجودات بیگانه فضایی بودند رونمایی کرد که البته با بازتاب‌های گسترده‌ای همراه شد. حال بعد از گذشت چند ماه این بار مقامات پرو از یک مومیایی بیگانه رونمایی کردند که از نظر آنها باردار است.

در این مراسم، یک یوفوشناس به نام «جیمی مائوسان» جسد این موجود را نمونه جدیدی از بیگانگان فرازمینی دانست و آن را تحت عنوان «مانتسرات» (Montserrat) معرفی کرد.

مائوسان ۷۰ ساله که به دلیل تحقیقات پربارش در مورد پدیده‌های فرازمینی شناخته می‌شود، پیش از این با ارائه ۲ جسد مومیایی بیگانه که در سال ۲۰۱۶ در پالپا و نازکا در پرو معرفی کرده بود سر زبان‌ها افتاده بود و سال گذشته نیز با رونمایی از ۲ جسد دیگر در کنگره مکزیک خبرساز شد.

این یوفولوژیست چندین هفته است که ادعا می‌کند «شواهد قطعی» روی مومیایی‌های به اصطلاح «تری داکتیل» وجود دارد، زیرا آنها فقط سه انگشت در دست دارند. او در آخرین کشف خود، ادعا کرده است که مونتسرات در زمان مرگ باردار بوده است.

بیشتر بخوانید: جواب ناسا به اجساد آدم فضایی‌هایی که مکزیک رو کرد / گزارش مفصل ناسا از فرازمینی‌ها

به گفته مجری این رویداد، این بیگانه در زمان مرگ منتظر یک جنین تری داکتیل بوده که اکنون توسط مائوسان «رافائل» نامیده می‌شود.

البته ناگفته نماند که این کنفرانس مطبوعاتی بعد از دقایقی از شروعش توسط مقامات وزرات فرهنگ پرو متوقف شد و مقامات درصدد برآمدند که جسد مومیایی را توقیف کنند. مقامات حتی با همراهی افسران پلیس متخصص، سخنرانی محقق و روزنامه‌نگار «جویس مانتیلا» را قطع کردند تا کنترل میکروفون را در دست بگیرند.

این مقام مسئول گفت: با عرض پوزش بابت وقفه، با وزارت فرهنگ و پلیس تخصصی میراث فرهنگی در خصوص نمایشگاه مومیایی‌های تری داکتیل که در شبکه‌های اجتماعی گزارش داده اید، اقدام پیشگیرانه غیرمنتظره ای انجام می‌دهیم.

اما مقامات حیرت‌زده متوجه شدند که مومیایی به صورت فیزیکی در این مراسم حضور نداشته و مائوسان و همکارانش در حال نمایش ویدئویی از این مومیایی بوده‌اند. در نتیجه مقامات مجبور شدند که در کنار تماشاگران دیگر این ویدئوی ۱۵ دقیقه‌ای را تماشا کنند. این ویدئو شامل تجزیه و تحلیل یک استاد بازنشسته دانشگاه کلرادو بود که یک انسان‌شناس پزشکی قانونی ایالت مریلند و پزشک متخصص مستقر در دنور کلرادو او را همراهی می‌کردند.

سخنرانان مهمان متفق‌القول اعلام کردند که اجساد فرازمینی‌ باید تحت بررسی‌های بیشتری قرار گیرند و هنوز نمی توان آنها را به صورت رسمی رد کرد.

طبق گزارش NeedToKnow، مقامات معتقدند که اجساد «عروسک‌هایی» هستند که از استخوان‌های انسان ساخته شده‌اند؛ استخوان‌هایی که احتمالاً توسط غارتگران قبر برای فروش در بازار سیاه حفر شده‌اند.

در همین حال، مجموعه دیگری از «مومیایی‌های بیگانه» در ماه مارس ظاهر شد که به گفته فیلمسازانی که ادعا می‌کنند از آنها عکسبرداری کرده‌اند، موجوداتی سه انگشتی بودند که گفته می‌شود اهل پرو هستند.

به گفته این مستندسازان، یک نمونه به ظاهر پوشیده شده با گچ و ارتفاع ۱۲۰ سانتی‌متر، حاوی شکل جدیدی از DNA است و به نظر می‌رسد که با کمک «مهندسی ژنتیک» دستکاری شده‌اند.

انتهای پیام/

نسترن صائبی صفت کد خبر: 1227409 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • رونمایی از جسد یک فرازمینی باردار در پرو
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • مرگ ۳۶ نفر در پی بارندگی شدید و وقوع رعد و برق در پاکستان
  • بازگشت مقامات حکومت پیشین افغانستان
  • بازگشت مقامات حکومت پیشین افغانستان به کشورشان
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • فوت 33 نفر در افغانستان بر اثر سیل