Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل دلپاک روز یکشنبه به رسانه ها ابراز داشت: ثبت‌نام برای شرکت در حج تمتع مربوط به سال ۱۳۸۶ و سال‌های قبل است که بسیاری افراد در هنگام ثبت‌نام در آن زمان فاقد کدپستی، تلفن همراه و حتی تلفن ثابت بودند.
وی بیان کرد: بسیاری از ودیعه گذاران حج تمتع در استان سمنان در زمان ثبت‌نام حتی کدملی نیز ارایه ندادند و اکنون ضرورت دارد نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حج و زیارت استان سمنان با اشاره به گذشت زمان ثبت‌نام حج تمتع، افزود: از زمان ثبت نام تا کنون ممکن است نشانی محل زندگی بسیاری افراد نیز تغییر کرده باشد.
وی تصریح کرد: ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند با استفاده از یکی از چهار روش نسبت تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
دلپاک اظهار داشت: ودیعه‌گذاران حج تمتع در استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع با پاسخ به پرسش‌ها نسبت به ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.
وی یادآور شد: ودیعه‌گذاران حج تمتع در استان سمنان می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۰۲۳۳۳۴۴۵۱۸۲ در ساعت‌های اداری نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
وی بیان کرد: مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز از دیگر راهکارهای شرکت در فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع است.
دلپاک افزود: ارسال عدد یک به شماره‌های ۵۰۰۰۴۰۷ و یا ۵۰۰۰۴۸۰ از دیگر راهکارهای تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع استان سمنان است.
مدیر حج و زیارت استان سمنان درباره ودیعه‌گذاران عمره مفرده در استان سمنان، گفت: با توجه به مناسبات میان ایران و کشور عربستان، وزارت امور خارجه موضوع حج را پیگیری می‌کند و در صورتی که رایزنی منجر به برقراری ارتباط شود، اعزام انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲۱ دفتر حج و زیارت در استان بیش از ۷۰۲ هزار نفری سمنان فعالیت دارد.
امسال پنج کاروان حجاج از استان سمنان در قالب کاروان های ۸۵ نفره، ۱۱۵ نفره و ۱۳۵ نفره به صورت مدینه قبل و مدینه بعد به حج تمتع اعزام شدند.

برچسب‌ها سمنان سازمان حج و زیارت حج تمتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سازمان حج و زیارت حج تمتع سمنان سازمان حج و زیارت حج تمتع ودیعه گذاران حج تمتع استان سمنان استان سمنان تکمیل اطلاعات اقدام کنند حج و زیارت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در مجموعه حج و زیارت استان سمنان از برگزاری جلسه توجیهی آموزشی مجموعه حج تمتع ۱۴۰۳ در سمنان خبر داد و بیان کرد: هماهنگی لازم و توجیه عوامل تمتع هدف و محور اصلی این نشست محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست مدیران و عوامل مجموعه العصفور نیز حضور داشتند، افزود: نکات مرتبط با بهداشت و درمان در زمان حج تمتع، همراهی روحانیان کاروان‌ها، مسئولیت‌ها در قبال زائران و حجاج و … در زمره مباحث مطرح شده در این نشست بود.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه تمتع امسال استان یک هزار و ۱۳۰ نفر در قالب ۹ کاروان است که نیاز داریم قبل از اعزام حتماً نکات مرتبط با اعزام حجاج به خصوص در کشور عربستان را مرور کنیم.

چتری همچنین گفت: در این نشست توجیهی همچنین پیرامون مسائل امنیتی، قوانین و مقررات مرتبط با عربستان سعودی، اعزام زائران، کاروان‌ها و مسائلی از است دست تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه پنج نفر از ۹ مدیر کاروان حج سال جاری جوان و سال اولی هستند و لذا این موضوع در کنار تمام مزیت‌هایی که دارد نیاز به توجیهات را نیز مورد تاکید قرار می‌دهد، افزود: خوشبختانه همه چیز برای اعزام حجاج استان سمنان در تمتع سال جاری آماده و کاروان‌ها هم مهیا هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین درباره اعزام حجاج استان نیز توضیح داد: ۵۶ درصد از حجاج تمتع سال جاری زن و ۴۴ درصد مرد هستند.

کد خبر 6084257

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • فراخوان جدید جذب سه هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان